Weer gaan zwemmen vandaag!!

Hoi,

O heerlijk na drie maanden ben ik vandaag eindelijk weer gaan zwemmen met de 2 jongste, door ziekte en omdat ik eind vorig jaar door de mexicaanse gripe ook zoiets had van zou ik dat wel doen nu(niet ingeent)zijn we vandaag dus weer geweest. wat hebben we een plezier gehad, ze waren echt allebei heel erg blij dat ze weer lekker konden spetteren zingen en bommetjes konden maken,,haha
Nu is weer 2weken vankantie dus anders moesten we nog langer wachten, de jongste heeft al 3dagen geen koorts meer gehad dus ik vond het wel kunnen, ondanks een licht hoestje (s'nachts).
De ene ligt nu uitgeteld in bed, de ander zit half te slapen voor de tv,,haha
Gaan jullie ook nog steeds zwemmen met de kids? Er waren er hier toch een heel aantal die het deden he?!

Groetjes MJ

Hoi MJ!
Wat leuk is dat he...zwemmen met de kids!
Wij zwemmen ook nog steeds. Al vanaf dat Minoux 3 maandjes is en we gaan trouw elke week. Hier hebben ze baby/peuter/kleuterzwemmen en dat doen we altijd een half uurtje mee. Daarvoor en daarna lekker zelf spetteren, bubbelen en glijden van de grote glijbaan. Je ziet echt dat ze heel vrij is in het water en ze vind het ook heel leuk. Zelf ben ik eigenlijk niet zo'n waterrad, maar met Minoux vind ik het echt heel leuk.
Vrijdagochtend is ons zwemochtendje :) Over 2 weekjes is hier pyama zwemmen, haha. Vorig jaar maakte het haar niks uit en ze keek niet vreemd op, dat zal dit jaar wel anders zijn.
Groetjes, Bianca

Hoi MJ!
Wij zwemmen ook nog steeds. Al vanaf dat Minoux 3 maandjes is en we gaan trouw elke week. Hier hebben ze baby/peuter/kleuterzwemmen en dat doen we altijd een half uurtje mee. Daarvoor en daarna lekker zelf spetteren, bubbelen en glijden van de grote glijbaan. Je ziet echt dat ze heel vrij is in het water en ze vind het ook heel leuk. Zelf ben ik eigenlijk niet zo'n waterrad, maar met Minoux vind ik het echt heel leuk.
Vrijdagochtend is ons zwemochtendje :) Over 2 weekjes is hier pyama zwemmen, haha. Vorig jaar maakte het haar niks uit en ze keek niet vreemd op, dat zal dit jaar wel anders zijn.
Groetjes, Bianca

Hoi MJ!
Groetjes, Bianca

Ik ga normaal gesproken ook elke dinsdag naar peuterzwemmen. Renske vindt het super leuk. Maar vorige week was Renske niet helemaal lekker en nu is Emma ziek, ik hoop volgende week weer te kunnen gaan.

Hier ook nog steeds een trouwe zwemmen, Sinds sept 08 zwemmen Daniel en ik nu samen en hij vind het echt zo ontzettend leuk.
Het leukste vind hij dat het bad diep is en hij dan met bandjes rond kan poedelen en het water in kan springen.
Veel plezier nog met zwemmen,

Liefs Marina

Ja het is echt heel leuk, ik doe het nu drie jaar al heel trouw, alleen de laatste drie mnd niet en 6wk na de bevalling van de jongste, mijn moeder is toen zelfs gaan zwemmen met de middelste, omdat de vakanties niet altijd gelijk lopen met belgie kan ik soms ook de oudste meenemen, dan zet de lerares altijd een extra glijbaan aan, dan worden ze echt helemaal wild.
En hoewel ze nog geen diploma halen vind ik dat ze wel al veel leren, heb ik zeker op vakanties wel fijn gevonden!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan