Weer geen goed gehoortest!!!!!

Nou vandaag kwam er een vrouw bij mij thuis voor een ander soort gehoortest. Gelukkig werkte de kleine meid wel mee, maar helaas weer niet goed de scoren die ze moest halen was 160, maar na 4 metingen te hebben gedaan kwamen beide oortjes niet hoger dan 30 de rechterkant niet eens hoger dan 10 dus dat was niet goed. Ze heeft gelijk het WKZ in Utrecht gebeld en nu mogen we daar volgende week heen hoop zo dat het niet al te erg is, want ga me nu toch wel een beetje zorgen maken, maar ik moet de moed niet laten zakken en positief blijven. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Margot en Daphne

Hoi,

Wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Fijn dat je volgende week al terecht kunt. Succes en stertke.

Groetjes Wendy (Madelief 20-2)

bah! dat is niet het nieuws wat ik verwacht had te lezen van je!
en geen zorgen maken.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan he! (ik weet er alles van)

sterkte meid!
we houden gewoon de moed erin!

liefs Carina

Hé getver dit is geen leuke uitslag, dat kan ik me heel goed voorstellen...en zorgen maken doe je toch wel dus dat hoeven we je niet te vertellen... Ik hoop dat je in het zh beter nieuws zult krijgen meid! We gaan met zn allen voor Daphne duimen...zal even een naar weekje worden voor jullie maar zoals je zelf al aangeeft: houd de moed erin hoor! Heel veel sterkte van Elle mama van Jelle en Tijmen.

He, bah! Daar zit je echt niet op te wachten, zo'n uitslag... Je zult toch wel geschrokken zijn. Gelukkig kun je snel terecht in ziekenhuis, ik hoop dat je daar toch goed nieuws gaat krijgen! En zo niet, dat zal dan even slikken zijn, maar je kunt er maar beter op tijd bij zijn en weten waar je aan toe bent, toch?
Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan