weer geen goede uitslag

A

Anoniem

Guest
Moest vandaag weer bellen voor de uitslag van de zwemmers van mijn man. Was nog slechter dan de laatste keer.............volgende week donderdag hebben we bespreking wat ze nou allemaal gaan doen. Ben eigenlijk een beetje bang, hadden jullie dat ook ivm de onderzoeken. Ben gewoon bang voor HSG, ben kleinzerig en heb nog nooit in ziekenhuis gelegen ofzo. Bij de een valt het mee, de ander tegen......

Wat vervelend jullie weer een slechte uitslag kregen. Je schreef dat je niet precies weet wat voor onderzoeken er nu allemaal nog aankomen. Begrijp ik het goed dat bij jou verder nog geen onderzoeken zijn gedaan?
Het is raar om ineens in zo'n medische molen terecht te komen, terwijl je eigenlijk 'gezond'   bent, vind ik. Maar het is voor het goede doel. Ik wens je veel sterkte en geluk!
PS ik heb vorige maand een hsg onderzoek gehad, en het viel me erg mee. Als je meer wilt weten, laat maar horen
Groetjes, Maan

ha Deez, wat rot zeg voor jullie!! maar misschien is proxeed een goed middel voor jullie, het is maar een tip, er zijn veel positive ervaringen mee, van 8 goede cellen tot 8 miljoen in 3 maanden!!!! baadt het niet, dan schaadt het ook niet!!! kijk is op www.proxeed.nl  sterkte met alles!!! soms moeilijk hè allemaal!! ik denk aan je!!!

Liefs Em

Hoi meiden,
Heb zelf al wel onderzoeken gehad. Zit zelf aan de clomid, omdat de groei van mijn eitjes niet optimaal is, ze bleven klein, maar groeien met de clomid goed.
Hebben ook samenlevingstest gehad, maar de zwemmers kunnen niet door het slijm heen, want dat is te dik. Dus zal donderdag wel te horen krijgen dat we voor HSG en IUI ofzo moeten gaan als ik alles zo eens lees. Wel fijn dat er zulke mogelijkheden bestaan, maar toch zit er een stukje angst bij me.
Emmie, wat jij schreef over dat middel, ken jij iemand die dat gebruikt?
Groetjes

Meid ik moet veel aan je denken...

Veel sterkte nu en met de dingen die komen gaan.

Liefs Leah

Hee Deez!

Hoe is het nou met je?
Moeilijk allemaal he? Ik vraag het me ook wel eens af...waarom wil het ons nou niet gewoon lukken... en angst ja...wat gaat er allemaal komen....
Hoe lang zal het allemaal nog gaan duren...
Maar het gaat ons toch ook een keer lukken? En als het dan gelukt is zijn wij de gelukkigste moeders op aarde...
Zelf vandaag weer de eerste echo gehad...het eitje was alweer 17 mm en ze verwachten dat ie snel kan gaan springen...Ben dus weer met de ovulatietesten begonnen en als ie positief is, de dag erna is de tweede inseminatie.
Spannend voor jullie, donderdag. Bereidt je goed voor en bedenk wat voor vragen je allemaal hebt dan kan je ze stellen..
Wij zijn er voor je meid!!
Laat maar horen als je ons nodig hebt!
Sterkte!

Dikke kus Linnepinnie

Lieve meiden bedankt hoor.
Soms voel ik me weleens bezwaard om dingen neer te zetten, terwijl er meiden zijn die nog veeeel langer bezig zijn. Dan spijt me dat echt heel erg hoor!
Vandaag weer begonnen met werken en dat scheelt echt een hele hoop en gister namen vrienden ons mee uit eten. Ook zo lief he!
Nou is mijn dipgevoel gelukkig ver weg.
Liefs

Terug
Bovenaan