Weer geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
En niet zwanger'....... Ik ben dit jaar slechts 1 x ongesteld geweest en 1 x is het opgewekt. Vorige maand een afspraak gemaakt bij de gyn en toen werdt ik dus ongi. Afspraak verzet en nu deze maand weer geen menstruatie... En niet zwanger... Zit er nu even doorheen. Begin nu ook te twijfelen wat er aan de hand is. ik kan wel zwanger raken want we zijn bezig voor een 3de. Voel me nu echt even k..

Toch even naar de gyn gaan. Ik had dat ook toen we voor onze eerste gingen en had dus zelf geen eisprong en dus ook geen ongi. Kan zijn dat het door anticonceptie helemaal van slag is.

hoii!
Ik had precies hetzelfde! En ben er nu nog steeds mee bezig..
Ik was al een half jaar overtijd en toen moest ik naar de gynaecoloog.. Had wel heel veel eitjes zitten maar werd dus nie ongesteld.
Bij mij is het toen ook opgewekt dmv primolut. En werd eindelijk ongesteld. Moest toen prikken op progesteron en had geen eisprong gehad. En zou dus weer nie ongesteld worden.
Nu ben ik voor de 2e keer bezig met primolut (nog 2 dagen) en dan krijg ik clomid om mn eisprong op te wekken..

Hoelang zijn jullie bezig voor de 3e?
Liefs Mariel

ik was van jan t/m maart niet ongesteld. toen naar de gyn en daar heb ik primolut gehad (wordt je niet blij van want je wordt dan ECHT heel heftig ongi) daarna moest het volgens de gyn weer in orde zijn. in mei niet ongesteld en toen eind mei weer naar de HA. doorverwijzing naar de gyn. vrijdags gebeld voor een afspraak en toen werd ik die zondag ongi. afspraak verzet tot na de vakantie want natuurlijk hoop dat het nu goed zou zijn maar HELAAS!! nu weer geen menstruatie en ook geen zwangerschap. Toen ik vanochtend ging testen dacht ik echt nu is het raak! maar helaas.. Ik ben na de 2de 4 maanden aan de pil geweest maar toen was ik 3 weken per maand ongesteld. dus daar moest ik mee stoppen..
Moet nog 2 maand wachten voor ik een afspraak heb bij de gyn. voel me nu echt even niet vrolijk. Weet niet of dit nu ligt aan dat ik niet zwanger ben of dat dit ligt aandat ik me zorgen maak dat r toch iets is met mij. ( overgang of iets anders) ben nog maar 32 dus dat denk (hoop) ik niet.

Wil wel graag inzicht krijgen of ik een eisprong heb maar volgens mij moet ik dan eerst weer ongesteld worden.. of niet? heb ze nm nog nooit gebruikt..

Liefs

Je kan ook vragen of ze bloed willen prikken voor progesteron.. das om te kijke of je een eisprong hebt gehad.. Dat deden ze bij mij ook en ik had dus geen eisprong.

Terug
Bovenaan