Weer @ Gerrie: kun je ajb even helpen?

Mocht je toch nog fut hebben om even te internetten, zou je me dan ajb even willen helpen? Zojuist is nl mijn kies afgebroken... Enorm balen, maar dit betekent dat ik maandag op zoek moet naar een tandarts, mijn verhaal moet doen in het Duits en dat waarschijnlijk mijn eerst uitstapje (en dat van Annelot) naar de tandarts wordt. Natuurlijk heb ik 1000 X liever dat er iets met mij is dan met haar, maar ik baal er wel van.
Ik vroeg me af of jij misschien wat woorden voor me zou kunnen vertalen? Tandarts weet ik nog net, maar hoe zeg ik: dat mijn kies afgebroken is en dat ik in deze kies al eens een wortelkanaalbehandeling heb gehad? Ik hoop dat je me kunt helpen!
Liefs van je collega uit Düsseldorf
 
Mir ist ein stück vom zahn abgebrochen...

Ich hatte schon einmal eine Wurzelbehandlung in diesem Zahn

Wünsch dir wass!!

Ik ga morgen voor CTG naar t ZH, ben dan 40+2 en vanaf 40wkn moet je elke 2e dag op kontrolle, in t weekend dus naar t ZH...vind k wel een prettig idee, even weer binnen kijken op de plaats waar t allemaal weer gaat gebeuren...

t Is hier MEGA warm....
Gaat t goed met Annelot?! Leuke naam overigens!!

Liefs en sterkte bij de smid ;)
 
Ok, dankjewel! Ik ga morgenochtend maar meteen bellen, heb er tot nu toe gelukkig geen last van. Fijn dat jij en je kindje goed in de gaten worden gehouden. Is er nog een kans je misschien gestript wordt of doen ze daar in het ziekenhuis ook niet aan?
Hier is het ook enorm warm! We slapen op zolder onder een schuin dak, heb nu maar gewoon alle ramen tegen elkaar open gezet en Annelot in een hoekje gezet.
Liefs en alvast succes met de bevalling, gaat nu vast niet lang meer duren!
 
Terug
Bovenaan