weer goed bericht.

Hoi Dames.
Hier ben ik weer. Ik heb het de laatste dagen erg druk en ben zo verschrikkelijk moe dat ik s avonds om halg 9 op bed lig. Ben ook nog 3 avonden weg en overdag druk in de weer met 2 hyperactieve meiden dus weinig tijd voor jullie. Maar nu heb ik me er echt toe gezet om even te gaan zitten, want ik vind het veel te leuk.
Heb afgelopen woensdag mijn intake bij de vk gehad. Ze wilde ook een uitwendige echo maken maar dat lukte niet. Dus toen de gyn erbij en via inwendige echo alles goed te zien. het had nu echt al armpje's en beentjes. Ik ben nu 14 november uitegerekent ipv 11 november. Maar gezien de andere 2 mag ik hopen dat ik eind oktober nog haal. Verder gaat alles goed. Ben soms een beetje misselijk en ik heb weinig trek in eten. ook niet in snoepen, terwijl ik normaal een zoetekauw ben. ben van de week met mijn man uit eten geweest voor onze trouwdag, maar heb er niet echt van kunnen genieten. ik was zo moe dat ik niet eens honger had. Dat was wel jammer, maar als het goed is gaat dit over een paar weken over. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal nog goed gaat en ik hoop nu weer wat meer tijd te besteden op dit forum
Liefs Mamwil
 
hoi mamawil, heel herkenbaar.hier ook drie kids rondrennen en werk er drie dagen bij.dus lig bijna iedere avond rond de klok van negen op bed.ook weinig trek ,maar dat begint sinds twee dagen een beetje terug te komen.ik ben nu 8,3 week maar woensdag heb ik de eerste afspraak bij de vk en eerste echo. kleine kans dat ik vier weken verder ben maar dat moet ik even afwachten.wel heel spannend
groetjes
 
Terug
Bovenaan