weer gokken op het juiste moment!!!

Nou dames, dag 15 hierzo... op dag 11 had ik wat slijm op mijn toiletpapiertje, helder en rekbaar. Jippie duidelijk dacht ik eisprong in aantocht!!
Ik had ook ovulatietesten in huis, ja hoor, blijken ze over tijd te zijn!!! Heb al een boos mailtje gestuurd!
Net dus weer naar het toilet en overduidelijk veel slijm, helder en rekbaar.....alweer een eisprong of was die van dag 11 vals alarm?? Dit is toch wel veel duidelijker dan op dag 11. Toen moest ik het wel uitgebreid analyseren (giechel, zie je me al zitten op het toilet met een vergrootglas??).
Vanavond dus weer klussen, vriendje weet er al van. (heeft late dienst...). Wat mijn temp. betreft die was gisteren en eergisteren historisch laag. 36,4 daarvoor rond de 36,7 vanochtend weer 36,6 zien wat de thermometer morgen weer aan zal geven. Zal blij zijn wanneer hij overduidelijk een verhoging aangeeft zeg! Duidelijk dat ik dan dus een goede eisprong heb en dat hij weer geweest is en ik niet meer steeds zo hoef te gissen.
Want een maand lang klussen om de dag gaat hier niet lukken!!! Want het moet wel leuk blijven en tot dusver is het dat nog steeds en zijn we erg creatief hahahaha.

Groetjes Ineke  

Hoi!

Nog even over dat tempen: Ik heb juist begrepen dat je temp pas omhoog
gaat NA de eisprong, omdat er dan meer progestoron wordt aangemaakt (of
was het nou oestrogenen???? Pfff... Soms dolen de termen door mijn
hoofd als verliefde vogeltjes, haha!!!) In ieder geval: NA de eisprong.
Datzelfde geldt voor het cervixslijm. Dat hele dikke slijm bemerk je
pas na de eisprong. Er zit dus niets anders op dan je helemaal suf te
klussen!! Dat tempen is meer bedoeld om wat meer inzicht in je eigen
cyclus te krijgen, zodat je weet wanneer jullie je helemaal suf moeten
klussen. Haha!! Nou, succes maar weer!!!

Liefs van Sisi.

Hoi,

Nu, eigenlijk niet zo!! Uiteindelijk wel geklust maar mijn vriend heeft er nogal moeite mee dat ik zo aan het plannen ben wanneer we sex MOETEN hebben...heeft hij ook gelijk in maar ja. We snappen elkaar wel maar staan er allebei wat anders in.
Gelukkig er wel goed over kunnen praten en ik heb beloofd er wat minder gefixeerd mee om te gaan en volgende maand weer goed werkende ovulatietesten te kopen zodat wel wel weten welke dagen het een goed moment is.
Deze maand weet ik dat dus niet dus wil ik vaker klussen een langere tijd....
Tja, laat ik nu maar erg gauw weer zwanger zijn en blijven dan is dat ook weer opgelost. Het moet natuurlijk wel leuk blijven ook in de relatie!!!
Wel even goed voor mij, even weer met de benen op de grond en er niet zo op gefixeerd zijn!!! Ik doe mijn best.

Liefs
Ineke

Terug
Bovenaan