Weer groen licht!

Hoi meiden,

Na lange tijd weggeweest te zijn, ben ik er dan weer! Ik had even niets te melden en was het ook gewoon even zat!
Gisteren moest ik weer terug naar de gyn om te kijken of we weer op mogen voor poging 2 (ICSI).
De uitgangsecho was goed, mijn baarmoederslijmvlies was mooi dun, de cystes waren nog wel 4 cm aan elke kant. Maar we mogen toch weer beginnen. Volgende week woensdag moet ik beginnen met het spuiten van 300 E Gonal-F, 11 april heb ik weer de eerste follikelmeting. Erg spannend wel weer hoor!
We gaan er weer gewoon voor! Hopelijk loopt deze poging beter af dan de vorige.

p.s. Pleun, ik heb ook meer dan een half uur moeten wachten. Maar ze waren weer heel vriendelijk, dus het viel erg mee bij onze vrienden.

HI Ibbeltje,
ken je mij nog???
Das mooi dat je nu ook weer met goede moed gaat beginnen.....maar je schrijft dat je cystes hebt ...kan dit geen kwaad bij IVF? of gaan die eerst verwijderen?

ik ben inmiddels ook al begonnen aan mijn 2e IVF poging...en zit nu in mijn wachtweken...spannend dus!!!
Ben blij dat je er weer bent......en nu maar duimen dat dit positief uitpakt voor ons allemaal!!

gr
FF

Hoi Ibbeltje,

ik heb dat gevoel ook, hoor. Als ik even niets te melden heb, kom ik hier ook niet zo vaak. Maar gezellig dat je weer even langs komt!!!!! Enne.. veel succes met alles!

Lfs, Kippie.

Hallo Ibbeltje,

Goed te lezen dat je weer vol goede moed gaat beginnen met de volgende poging.
Ik ga voor je duimen dat je snel goed nieuws mag brengen.

Liefs,
mama Peet

Hoi Ibbeltje, ik ben blij wat van je te horen, ging me al een beetje zorgen maken! Heerlijk dat jullie ook kunnen starten met poging 2. Ik dacht dat 200IE Puregon al veel was, maar lees dat jij 300IE Gonal F gaat spuiten, dus er kan bij ons nog meer bij, mocht 200IE te weinig zijn.

We houden elkaar op de hoogte, ik mag as. donderdag weer!

Liefs, Pleun

Hoi FF en andere meiden,

Tuurlijk ken ik jullie nog! Ik ben jullie nog lang niet vergeten hoor, ik hoop ook echt dat we allemaal binnenkort met goed nieuws komen.

Wat betreft de cystes, daar kunnen we niet omheen. Het zijn namelijk endometriosecystes. Ze zijn al 4x eerder verwijderd, maar ze blijven steeds terugkomen. Deze poging proberen we het nog 1x met cystes, als deze poging ook niet gaat lukken dan volgt er toch weer een nieuwe operatie. Ik hoop dat het niet zover gaat komen, in ieder geval ben ik alweer wat omhoog geschroefd met het aantal eenheden. Hopelijk is dit voldoende voor een aantal goede eicellen (en topemmy's).

En Pleun, ik denk iedere dag aan je. Hopelijk groeien je eieren al lekker. We houden de moed er maar gewoon in, het zal ons toch ook nog wel een keertje lukken toch? Ik hou je op de hoogte hoor! Ik heb volgende week woensdag mijn echoafspraak bij dr. Alberda. Mijn eigen gyn. heeft dan spoeddienst, maar dr. Alberda is ook erg lief dus ik vind het niet zo erg.

Heel veel liefs, Ibbeltje

Hoi lieve Ibbeltje,

Wat een goed nieuws lees ik nu. Je ga weer aan de 2de poging beginnen.
Ben blij om te lezen dat je weer nieuwe moed en energie hebt gekregen om je weer in een nieuw "avontuur" te storten. Ik hoop dat die cystes niet vervelend gaan doen.
Er gaan er nu weer een hoop beginnen, ook van het "oude" clubbie. Fijn voor je, kunnen jullie je aan elkaar optrekken.

Ik heb ook een hele hoop aan jou gehad tijdens onze 1ste poging. Was erg blij dat ik mijn gevoelens bij jou ook terug zag en samen met jou kon delen.
Alleen nog steeds erg jammer dat je niet met mee mee kon naar het andere forum.
Er zit op het Oktober forum een Ebbeltje en dan schiet altijd jij even door mijn hoofd.

Ik hoop toch zo dat het je deze keer wel gegund is. Ik ga hard  voor een heleboel mooie eitjes en dat ze het nu wel goed mogen doen. Ik blijf je volgen hoor.
Het December forum wacht al op je.

van Kruimel

Terug
Bovenaan