Weer hoofdpijn........

Hey allemaal,

Ik dacht (misschien naief hoor) dat hoofdpijn echt bij het eerste trimester hoorde. Ik heb daar in ieder geval in de eerste paar weken van mijn zwangerschap behoorlijk last van gehad. Toen hielp veel water drinken goed.

Maar nu....ben nu 14w2d en heb sinds gisteravond verschrikkelijke hoofdpijn. Echt niet normaal meer. Het deed zelfs pijn toen ik mijn hoofd neerlegde. I.o.m. mijn huisarts gebruik ik nu wel gewoon paracetamol maar dat helpt voor geen meter.

Zijn er meer van jullie die dit herkennen en heeft iemand nog goede tips? Veel water drinken doe ik al.

Gr ingrid

Hoi,
Hoofdpijn is iets wat ik helaas heel goed ken, elke scheet die me dwarszit resulteerd bij mij in hoofdpijn!
Ook in de andere trimesters kun je er gewoon last van hebben hoor, helaas, ik heb momenten gehad dat ik lag te trippen van de pijn en dan kun je idd niks met paracetamol, ik gebruik nu wel de 1000mcg zetpillen, dat gaat enigzins, daarna lekker naar bed! lekker onder de douche zitten, alleen moet je dan eigenlijk als het zo erg is je haar niet (of door een ander laten) drogen.
Soms doet liggen idd meer pijn, kun je dan niet in een relaxstoel liggen ofzo, met minimum aan geluid/licht!
Pffff ellende ik weet het, zeker in de zwangerschap en met bv, als je niks mag gebruiken!! succes meid

Gr MJ

Ik herken het ook helaas, maar bij mij komt het vooral omdat ik mijn rug en nek vast heb zitten. Dit is bij mij ook erger omdat ik reuma heb. Een bezoekje aan de masseur helpt mij dan ook heel erg.
MIsschien dat je dat kunt proberen...
Succes in ieder geval !!

Liefs

Terug
Bovenaan