weer hoop opbouwen na duiveltjes.....

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet wie zich herkent in mijn verhaal, maar ik ben nu in ronde 2 na een miskraam bij 17 weken (voor een tweede kindje)

Eind vorige maand was ik heel actief met het forum bezig en merkte toen dat ik dat in dat stadium van de cyclus heel leuk vond (na de eisprong), maar toen ik ongesteld werd was dat zo'n teleurstelling. Ik heb toen een tijdje niet meer op het forum gekeken.

Soms denk ik wel eens ben ik er teveel mee bezig? Maar wat is teveel?
Ja ik wil het heel graag, zeker nadat wij eind vorig jaar een klein meisje verloren hebben na een zwangerschap van 17 weken.

Nu ben ik weer aan het temperaturen en heb later dan gedacht een eisprong (volgens mij deze week aangezien de afscheiding er is....en de temp nog laag) dus deze week flink aan de klus.

En nu ben ik weer vol goede moed en denk ook echt, het geeft niet als het deze maand niet lukt, als het maar uiteindelijk maar lukt. Maar als die duiveltjes dan komen........begint het weer van voren af aan.

groetjes mam van MD

hoi,

ik ben wendolientje en   we gaan nu op voor een tweede kindje.Ik merk wel dat er heel veel mensen met ovu testen en temparatuur bezig zijn,maar ik heb dat juist helemaal niet ook niet bij mij vorige zwangerschappen(heb ook een kindje verloren bij 22 wken)dus dit word eigenlijk ons derde kindje)gedaan ik had zoiets ik zie het wel en natuurlijk dat het in de tweede wek na ong het beste is,maar niet allemaal testen en temp.Nu deze keer ook weer ik zie het wel wanneer het raak is bij de andere 2 keer was het gelijk raak.maar hoop voor je natuurlijk dat je ook snle zwanger bent en gewoon niet teveel mee bezig zijn . succes

Mijn probleem is nog een beetje dat ik onregelmatig ben (althans....). Ik heb meer dan een jaar geen pil geslikt voordat ik vorig jaar zwanger raakte.
Wel had ik een keer na 3 maanden met de hulp van medicijnen de baarmoeder opgeschoond en twee keer een cyclus van bijna 70 dagen gehad.
Toen besloten wij dat ik ging tempen, zodat wij ongeveer weten wanneer mijn ei er is en dat wij niet 4 weken lang om de dag te hoeven klussen (kijk het is leuk, maar het moet leuk blijven...hahahah).

Vandaar dat ik wel blijf temperaturen.....het is allemaal zo dubbel.

Terug
Bovenaan