weer hulp nodig bij de namen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb het al eerder gevraagd en door jullie reacties van toen toch heel erg blijven twijfelen, we willen in ieder geval als eerste naam Puk aanhouden, maar vinden Guusje daar niet zo lekker bijpassen, nu is natuurlijk de vraag hebben jullie nog leuke namen die wel bij Puk passen.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes
Hoopvol

Hoi Hoopvol,

Kun je geen leuke combinatie maken van de namen van de oma's? Bij ons was daar een hoop creativiteit voor nodig, maar het is toch gelukt. De tweede (en derde) naam van onze dochter wordt Anne-Mei (van Antonia en Mei-Lan). Wat zijn de namen, dan denken we even mee of willen jullie niet vernoemen?

Jettepetje

Hoi Jettepetje,

We willen liever niet vernoemen. We zitten nu aan Lisa of Lotte te denken en dan natuurlijk Puk ervoor.

Ik ben druk de namen sites aan het afzoeken, maar mocht je een leuke naam weten roep gerust.

Groetjes
Hoopvol

Ik zou zeggen Puk Lisa-Lotte, vind ik echt een prachtige combinatie! Wij waren op een gegeven moment zelfs zo enthousiast over de verdere namen dat we begonnen te twijfelen of we dat niet helemaal zouden kiezen. Maar het is toch Frederique gebleven.

Succes met verder zoeken, ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Jettepetje

Ja ik vind Puk Lisa-Lotte ook erg leuk. Dus niet kiezen gewoon samen doen!

Monique

Klinkt al een stuk beter dan Puk Guusje, om je eerlijk te zeggen...  maar ik denk dat ik dan zou gaan voor Puk Liselot.... Succes ermee !!

Heej,

Ik vind Puk Liselot ook een goed idee!
Loopt wel lekker.

Hallo meiden,

Helemaal top, bedankt voor het meedenken, ik vind Lisselot een leuk idee. Ik had vandaag ook weer een nieuwe naam voor erbij. Lisanne. Ik ga het vanavond weer even thuis bespreken.

Groetjes
Hoopvol

Terug
Bovenaan