Weer in het land!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanmorgen om 7 uur zijn we geland in Brussel. Ik heb een giga jetlag en voel me echt niet lekker!! Maar de vakantie was super, echt niet te geloven. Ik vind het heel jammer dat we weer thuis zijn en dat ons gewone leven nu weer begint. Maar goed, we hebben kunnen genieten en alle fotoe en de film zijn een ware herinnering.

Helas wel weer ongesteld geworden op vakantie, zelfs de tweede dag al! Dat was dus ontzettend balen en ik heb er een enorme tik van gehad! Daarom heb ik me voorgenomen om voorlopig niet meer op het forum te komen. Ik ben er teveel mee beizg en merk dat ik ontzettend jalours ben als ik zie dat er weer iemand zwanger is. Dat vind ik een rot gedachte van mezelf en normaal ben ik ook helemaal niet zo, dus daarom besluit ik ook om afstand te nemen.
Begrijp me niet verkeerd: IK GUN HET IEDEREEN OM ZWANGER TE RAKEN!!! maar ik merk dat ik nu echt een tik gehad heb op vakantie en dat is het me niet waard.

Dus dames, voorlopig even geen kreeftje op dit forum...ik ga jullie allemaal heel erg missen en ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!!

En voor alle zwangeren onder ons GEFELICITEERD!!!!!

knuffel van kreeftje

hoi Kreeftje!

Joh wat jammer !

Misschien als je inderdaad niet zo vaak hier bent ,dat het beter is.
Niet dat het voor ons gezelliger is maar voor je gevoel,bedoel ik.

Hoe minder je er mee bezig bent des te beter!
en wie weet zien we je eerdaags wel met hele goede berichten!

heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer lekkerder voelt!

kus van cindy

Hoi Kreeftje,

Fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Minder fijn is dat je je zo rot voelt, hoop dat het snel beter met je gaat.

Jammer dat je een tijdje afstand doet van het forum, maar begrijpelijk.

Ik wens je heel veel succes! En hoop zeer snel een goed bericht van je te lezen.

Liefs Cindy

Hoi Kreeftje,

Ik heb er net zo naar uitgekeken dat je weer thuis zo komen en dan ben je nu zo verdrietig

Wat enorm balen voor je dat je toch weer ongi werd.

En ik begrijp ook heel goed dat je wat afstand wil nemen hier op het forum. Maar wil je dan nog even over je vakantie babbelen.
Dat is wel erg leuk en dat gaat niet over baby`s en zwangeren.

Ik hoor het wel of je daar nog wel over wil praten.

Veel groetjes van Mariska.

Hoi Kreeftje,

Wat jammer en balen dat je niet gezellige met z'n 3'en naar huis bent gekomen.
Hopelijk heb je wel heeeeeerlijk van je vakantie genieten???

Vast heerlijk weer gehad en heerlijk relaxed. Of zijn jullie er juist veel op uit getrokken om vooral maar veel Miami te zien?

Jammer, maar ook begrijpelijk, dat je afstand neemt van het forum.
Tuurlijk ben je bezig met het zwanger worden, maar het moet je niet beheersen. Das nooit gezond (ben zelf erg blij met de afleiding van m'n zoontje, daardoor ben ik er toch een stuk minder mee bezig dan toen we van hem zwanger probeerden te worden).

O ja, weet niet of je daar dan nog wel in geïnteresseerd bent, maar we hebben net een 'mini-forum' opgericht op de msn met Doortje, Mariska, Nathalia en Ellen (en ikzelf natuurlijk).

Dit is een besloten forum waar niemand anders dan de leden kunnen lezen en schrijven en waar ook ruimte is voor andere zaken dan zwanger worden en zwanger zijn. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je de groep op msn zoeken, het heet heel origineel Jonge gezinnen....

Groetjes,
Marije

Hoi kreefje,

balen!!
ik vind dat ik er zelf ook teveel mee bezig ben, maar ik kom nog wel op het forum, maar ik ga niet meer naar andere sites om alles uit te laten rekenen, wanneer ik vruchtbaar ben. Dat deed ik ook met mijn andere 2 zwangerschappen niet en toen is het ook goed gekomen!

ik hoop dat je hier stiekem toch blijft???

liefs Tamara

Hoi Kreeftje

Ik heb je een mailtje gestuurd,
Verder hoop ik dat je mee komt doen aan het msn groepje.

Liefs Doortje

Hoi Kreeftje....

In ieder geval hoop ik dat je buiten om die domper toch hebt kunnen genieten van je vakantie.
Ik kan me heel goed inleven in hoe je je voelt en ook ik heb een tijdje afstand genomen, omdat ik precies het zelfde had als wat jij nu hebt. Nu probeer ik ook zo min mogelijk er mee bezig te zijn. En inderdaad kun je dan beter rustig aan doen en de tijd voor je zelf nemen.
Wel vind ik het natuurlijk erg jammer om dan niets meer van je te lezen..

In ieder geval succes de aankomende periode en wie weet, ziens!

groetjes Saskia 30

Terug
Bovenaan