weer in het ziekenhuis gelegen!!!

Vanaf vanmiddag weer terug thuis. Gisteren door de pijn in mekaar gezakt, kon niks meer. Dus meteen naar het ziekenhuis en daar opgenomen. Kleine meid doet het super en heeft nergens last van gelukkig maar ik dus wel. Continue het gevoel dat ik in brand stond en ongelofelijk veel kramp. Weer urine op kweek en ja hoor zat dus weer een fikse ontsteking in. Dit samen met de streptokokken zorgt voor veel pijn. Vannacht nog flink boos geworden. Hield het niet meer uit in bed dus drukte voor een zuster. Kwamen ze 2 man sterk. Nou wat een stel dozen. Mij krijg je niet gauw boos maar stond op ploffen. Oke ik ben niet de magerste maar dik ben ik zeker niet. Heb maat 42. Dus valt reuze mee dacht ik. Ik had het echt super heet je kon mijn pyama uitwringen. Kreeg van de dames te horen dat dit kwam doordat ik dikker ben en daarmee kon ik het doen. Nou dacht het niet. Ik kreeg daarbij echt hevige kramp dus vertelde dit aan de dames. Was bandenpijn volgens hen. Nou ik weet het verschil wel tussen kramp en die bandenpijn. Ben netjes gebleven maar heb ze vriendelijk verzocht als ze niks beters wisten mij met rust te laten. Kreeg als antwoord neem maar een koude douche. Vanmorgen de uitslag van de urine en daar komt dus alles vanaf. Kreeg dus bevestiging dat het geen aanstel was en dit idd het gevoel geeft dat je in brand staat. Ook de krampen komen daarvan af. Een van de dames kwam me nog dag zeggen en heb toen vriendelijk verteld wat er met me aan de hand is en het dus zeker niet kwam doordat ik dikker ben. Ze maakte zich snel uit de voeten en heb de rest van de zusters bedankt voor de goede zorgen. Heb antibiotica meegekregen en hiermee moet het binnen een paar dagen minder worden en hopelijk zelfs helemaal weggaan. Wel nog advies om volledig rust te nemen en zal me hieraan ook houden. Wil niet terug. Hoop dat het jullie beter vergaat.

he bah... wat verschrikkelijk zon reactie van zo'n zuster.. belachelijk.. wat kan je je daar kwaad om maken. nou gelukkig weten ze wat het is en heb je medicijnen. Nu hopen dat het gauw over is.
Heel veel sterkte en beterschap !! Doe rustig aan !

Pff, nou lekker die ziekenhuizen, weet er alles van.. en daar maar denken dat ze alles weten..
Veel sterkte, en geniet inderdaad maar lekker met me mee. Gaat met mij gelukkig een stuk beter! Hoop met jou ook binnenkort!

Liefs, Samantha

wat een herkenbaar gedoe met die zusters
mijnzus is er eentje van, past ehlemaal bij haar karakter
kwam keer om half 12 nachts metknie uit de kom, ze keken geewoon van hoe durf je onze nacht te verstoren?

bij mij gaat veel mis maar gelukkig niet zo ernstig als bij jou

heel veel succes en sterkte

Terug
Bovenaan