Weer in het ziekenhuis geweest

A

Anoniem

Guest
Dag lieve zwangere dames!!

Ik ben vanmorgen bij de Gyn geweest want ik kreeg de bloed uitslagen of ik zwangerschaps diabetes had en Nee... mijn bloed was goed ( hele opluchting )
Ik heb enorm veel vruchtwater dus nu denken ze dat mijn kindje misschien een aangeboren afwijking heeft ( slik ).. Voel me dood ongelukkig... Ben heel erg bang dat er iets met haar is. A.k Vrijdag krijg ik een half uur durende echo om dat dus te bekijken ik doe het nu al in mijn broek.......
Gelukkig kon het al zo snel anders had ik langer in ontwetendheid gezeten..
Mijn vriend die in het leger zit zit er ook helemaal doorheen vooral omdat ik zo vaak bel en hij denkt dat er iets met me aan de hand is ( hij is de hele week van huis ) probeer er rekening mee te houden maar heb hem zo hard nodig.. ( de tranen rollen nu over mijn toetsen bord ) Ik kan het gewoon niet meer aan en de krampen en steken in mijn onderbuik zijn ook al niet te harden..
Maar hopen dat vrijdag alles goed is en we naar een andere oplossing kunnen zoeken zijn er hier dames die het zelfde meemaken of meegemaakt hebben???
Ze willen me ook nog niet toucheren omdat ze bang zijn dat ze de weeen opwekken ( vind ik niet zo erg hoor ) Gelukkig is ze wel helemaal ingedaald en ligt ze vast dus dat is wel een goed teken.. Nu maar hopen dat alles goed komt ik eis me dood...
Ze hebben berekent dat ze al bijna 3200 gram is..

Nou lieverds jullie horen het wel..

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Het is ook niet niks om te horen dat de baby mogelijk iets mankeert! Gaan ze dat nog bekijken voor de geboorte of niet?

Mijn moeder had met ons alle 4 enorme buiken met vooral veel vruchtwater en had ook steeds onderzoeken naar de oorzaak. Maar die is nooit gevonden en wij zijn alle vier gezond. Ik weet niet of dat je helpt, maar in haar geval zei het dus niks.

Ondanks de spanning die het met zich meebrengt hoop ik dat je wel van het laatste stukje kunt genieten.

Heel veel succes!!

Liefs, Mirjam (40+2)

Hoi..

Ik moet vrijdag voor een echo. om te kijken of ze iets mankeerd. Nou belde ze me net op dat ze er toch veel spoed achter willen zetten en nou moet ik morgen om 1 uur al.
Pff wel een dagje minder stress.
Bedankt voor je steun.

Liefs Cindy

sterkte meis
we horen het wel
'je gaat er toch niet alleen heen?
gr maaike

Hoi Cindy,

Ik vind het wel erg slordig dat ze je laten wachten op de uitgebreide echo. Gelukkig is het al een dag vervroegd, maar toch balen zeg. Helemaal als nu net je vriend ook nog weg is. Uiteraard hoop ik dat het niets is en dat de baby gewoon graag zwemt. Heel veel sterkte morgen!

x

He meisie,

Wat erg die onzekerheid en indaerdaad ik snap niet dat ze zo lang wachten met een echo maken. Ik hoop en duim heel erg voor je dat alles goed is

heel veel liefs Cares

Hoi,

Ik heb mijn hele zwangerschap een grote buik gehad, met 30 weken zwangerschap was mijn baarmoeder al hoogzwanger te noemen.
Ik heb een verwijziging gekregen voor een groei-echo om te kijken of ik veel vruchtwater had. Dit bleek inderdaad zo te zijn en hebben ze ook naar het kindje gekeken, maar er was niks bijzonders te zien.
Ze kijken bijvoorbeeld of het maagje gevuld is, want het zou een slokdarmobstructie kunnen zijn. Of de niertjes en blaas goed werken. En naar een open ruggetje of hazelipje. Bij de mama zou het probleem ook nog suikerziekte kunnen zijn, maar daar was je al op getest.

Wat mij verteld werd is dat ze meestal geen oorzaak vinden voor de grote hoeveelheid vruchtwater. Ik ben ook gewoon weer overgedragen aan de verloskundige en mag gewoon thuis bevallen. Wel heb ik een kans om eerder te bevallen of in ieder geval niet teveel overtijd te lopen.

Ik hoop dat ze bij jou ook niks bijzonders vinden en dat je nog even kan gaan genieten van de laatste weken zwangerschap!

Groetjes Saskia

Hoi allemaal..

Nee hoor mijn moeder gaat mee morgen.. mijn vriend kon geen vrij krijgen .
maar we hebben daarna wel contact natuurlijk.
Ik laat jullie het morgen weten hoe het is afgelopen.
Bedankt meiden jullie zijn top!! Jullie verhalen geven me veel moed.
De hele avond al geen krampen heerlijk!!!

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

Terug
Bovenaan