Weer in het ziekenhuis geweest

Hoop dat dit echt de laatste keer is voor de bevalling.
Ging woensdag met mams vrolijk naar de gynaecoloog. Maar halverwege in de auto kreeg ik weeen. Kon het niet meer uithouden en ben met flinke vaart naar het ziekenhuis gereden. Daar aangekomen me toch gemeld bij de gynaecoloog maar zat bij de assistente toen de weeen weer opkwamen. Kreeg daar mijn gegevens mee en kon me gaan melden op de verloskamer. Hier meteen aan ctg en idd rommelde flink in de baarmoeder. Met een echo nog naar ons meiske gekeken en ze is al helemaal ingedaald. Mijn urine werd ook nagekeken omdat ik gbs draagster ben. En ik heb had een fikse blaasontsteking erbij die ook de weeen opwekte. Dus mocht weer heerlijk in het ziekenhuis verblijven. Manlief zat weer eens 2 uur van huis dus duurde het nog een hele tijd voor die erbij was. Meteen weeënremmer en antibiotica gekregen maar heb tot en met vanacht nog regelmatig weeen gehad. Gelukkig geen ontsluitingsweeen. De kleine meid blijft het gelukkig echt super doen en voel regelmatig een voetje voorbij schieten. Heb nog een keur antibiotica meegekregen en ze hopen dat het hiermee allemaal wegblijft. Hoe raar het klinkt geniet ondanks dit alles toch erg van elke beweging van ons meiske. Mijn zus heeft gisteren ook haar voetjes gevoeld en is toch heel bijzonder dit met elkaar te delen. Dames succes met de laatste loodjes en geniet vooral van elke beweging.

och jee het gaat maar door he
ik hoop dat je kleintje het nog een beetje red, dat ze er echt klaar voor is

weet zo niet hoeveel weken je nu bent

Maar elke dag is er weer eentje
en ik geniet hier ook nog dat ze in mijn buik zit hoor, dat is ook wel heel bijzonder.
Alles daaromheen is klote maar die momenten van getrappel zijn heerlijk

Groetjes

Ben op het moment 34 weken en 3 dagen dus moet nog even. Nu hebben ze het erover toch met 37 weken te gaan halen omdat mijn energie helemaal weg is. dus dat zijn nog maar kleine 3 weekjes.
En idd elke dag dat ze in mijn buik zit is beter.

Ga me vooral rustig proberen te houden en andere het werk hier te laten doen. Zelf mag ik echt niks meer. En wat is dat lastig met nesteldrang. Alles is wel klaar gelukkig. Tas staat alweer schoon klaar voor het ziekenhuis en dat geeft ook beetje rust.

Liefs Peet

Terug
Bovenaan