Weer in het ziekenhuis

Hai meiden,

Het gaat hier even niet zo goed. Fenna heeft de afgelopen week aan een stuk door gekrijst. Ze sliep alleen van 23:00 tot 3:00 en leek pijn te hebben.
Uiteindelijk hebben ze haar gisteren opgenomen om te observeren. Nu lijkt het erop dat ze reflux heeft en dat we in een circeltje zijn beland met huilen. Wel weer naar om terug te moeten naar dat ziekenhuis maar hopelijk gaat het snel beter

Hai,

Wat naar zeg dat Fenna is opgenomen.  Is ze zo erg aan het spugen? Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen en dat jullie meisje zich weer snel beter voelt. Las net toevallig in een ander topic dat je ook al een vervelend begin hebt gehad met haar en nu weer naar het ziekenhuis, vergt veel van je (ken t, mijn oudste moest na twee weken ook weer terug naar t ziekenhuis).

Veel sterkte toegewenst de komende dagen en ik hoop dat ze snel weer bij jullie kan zijn!

Liefs Esther

heey meid

Wat ontzettend vervelend voor je zeg...
Ik vroeg me al af waar je was, want had je al zolang niet op het forum gezien.
Dat lijkt me ook heel moeilijk dat ze weer in het ziekenhuis ligt, daar heeft ze al lang genoeg gelegen.
Hopelijk gaat het allemaal snel beter en mag ze snel naar huis.
Sterkte!!

xx

heel veel sterkte en beterschap met de kleine.
vervelend dat ze naar het ziekenhuis moet, maar dan zijn ze wel altijd in goede handen he. (thuis natuurlijk ook, maar daar hebben ze die medische kennis erbij he)

gr floor

Hoi,
Ik wil jullie even heel veel sterkte wensen met jullie kleine meid, wat vervelend allemaal weer zeg! Hoop dat ze zich snel weer beter gaat voelen...........
Liefs, eline

hoi

Wat vervelend zeg!! Hopelijk knapt Fenna snel op! Dit is ook pittig voor jullie! Mag je bij haar blijven? Veel sterkte ermee en hopelijk mag Fenna snel weer naar huis.

grt

Hoi Meis,
Hier krijg je gewoon nog een extra knuffel. Heb je wel verdiend. Ik zat er net aan te denken om binnenkort met Koen bij je op visite te komen eventueel als Daan op het KDV is maar dan stellen we dat gewoon nog even uit. Wat een toestand toch zeg. ik hoop zo dat ze snel vinden wat er is en dat ze je kleine meid dan kunnen helpen. Het arme gompie.

Terug
Bovenaan