Weer in Spanning

Hallo Meiden,

Zoals ik al schreef mocht ik gisteren voor een echo. Nou mijn geduld wordt wederom op de proef gesteld. Ik meende toch wel 7 wk te zijn. Maar op de echo was een vruchtzakje met iets heel kleins te zien(ong. 5mm). Ook het hartje was nog niet te horen. Voor 7 wk schijnt het moeilijk te zijn om iets te zien vinden. Mag over 2 wk weer komen, weer lekker spannend dus! Nog niet blij dus..... Vind het wel vreemd had op 2 nov. een positieve test, misschien late innesteling en te vroeg positief. Het is allemaal gissen moet gewoon 2 wk wachten en dan maar weer zien.
Liefs Biate

Oh Biate, wat rot zeg jouw geduld wordt ook wel weer vreselijk op de proef gesteldm bah.

Maar meis, wel goede moed houden hoor, die kleine van jullie is gewoon een taaie dondersteen en die komt er wel!! Ik heb veel aan je gedacht, zal het nog steeds blijven doen. Het komt echt goed, dat moet gewoon!!!! Hoe ver denken ze dat je zou zijn dan?

Dikke knuffel van mij in ieder geval.

Po

Hé Po,

Bedankt voor je lieve reactie het schijnt dat ze voor 7 wk bijna niets op een echo kunnen waarnemen. Er was alleen een vruchtzakje zichtbaar met iets erin van ongeveer 5mm, dus dan zou dat ong. 6 wk zijn. Het is even weer spannend. Mijn moeder zei het is vast een klein kindje jullie zijn beide ook klein, ha ha....wel lief natuurlijk. Had graag het hartje gehoord, het wordt vervolgd moet 2 wk afwachten nog 13 nachtjes. Je leert er wel van hoor dat wachten... Liefs Biate.

Hoi Biate,

(Ik reageerde ook op April)

Misschien weet je nog wel van helemaal in het begin, toen mocht ik ook vroeg komen voor een echo en de gyn zei,met een blik op de monitor"ik zie geen vruchtje"Hij meette het vruchtzakje op en kwam op 5.5wkn terwijl ik 6.6 wkn dacht te zijn.
En zo ging ik naar huis, denkend dat er niets zat.
Tweeeneenhalve week stressen later bleek het allemaal prima te groeien en was ik wel degelijk 9 weken zoals ik zelf uitgerekend had.Nu ben ik bijna 20 wkn en alles is goed.

Ik heb de echo ´s op mijn beebiewebsite:

http://babyveen.beebiesite.nl/final/fotoalbum/?map=Echo%20s%20BabyVeen

Ik weet niet of je een echofoto gekregen hebt ,dan kun je vergelijken.

Succes,liefs Jeanette

Jeetje wat een spanning meid,

Weer geen zekerheid, weer geen gerustellende echo. Shit wat balen, maar vertouw erop dat het dit keer goed gaat komen.

Jeanette zegt het ook en heeft hetzelfde mee gemaakt dus zoals je ziet kan het ook heel goed gaan.

Ik leef met je mee en zal voor je duimen.

Liefs Bibi

Hoi Biate,

Wat een domper voor je.
Ik kan me zo goed voorstellen dat alle alarmbellen dan weer gaan rinkelen, het is je dan ook even niet gegund om te genieten. Ik ga heel hard voor je duimen dat als je over 2 weken komt dat al je onzekerheid weggenomen kan worden en dat je dan ook lekker kunt gaan genieten!!!

Succes,
Corina

Terug
Bovenaan