Weer internet thuis en 4D echo gehad

Eindelijk weer internet thuis, wat heb ik dat gemist zeg. Dus kan weer gezellig en frequenter meekletsen.

Gisteren 4D echo gehad met beide ouders. Wat een kippenhok in dat kleine hokje en ze waren net kleine kinderen van de opwinding. Dat was zo schattig om te zien. Voor beide ouders is het hun eerste kleinkind namelijk.

Kan me voorstellen dat zo'n echo een enorme teleurstelling kan zijn. Eerst zaten zijn handjes ervoor en later ook nog z'n voet. Maar we hebben hem uiteindelijk nog goed gezien.
Maar een bepaald moment leek het net of hij een hele dikke bovenlip heeft. Dit bleek alleen de invalshoek te zijn en kon ze met een andere hoek laten zien, maar ik schrok wel even.
Wat erg bijzonder was dat ie zijn ogen een seconde open deed!! Dat was erg mooi om te zien, alsof ie ook even een kijkje wilde nemen.

Verder vind ik de tijd onwijs snel gaan idd. Las dat jullie dat ook onderkennen, maar herken dat absoluut. En dan zit ik met de 25e van juli nog redelijk achterin de rij van jullie meiden. Ben benieuwd wanneer de eerste van ons aan de beurt is.

Veel liefs

hey

fijn dat je zon goede 4d echo hebt gehad :) lijkt me een leuke ervaring met alles opa's en oma's erbij :)

ik vind de tijd ook ontzettend snel gaan hoor! ik ben 29 juli uitgerekend :) maar ik ben ook benieuwd wie de eerste is hier! maar daar moeten we nog eventjes op wachten!

Liefs,

Ohn fijn dat de echo is gelukt en ja schrikken he? die van ons had een gat en allemaal bulten het ging voor geen meter.

Ik ben de 23ste dus ook achteraan de rij maar ohh wat gaat het snel he?
Ik wil nog even genieten hoor. alleen al de tijd die je nu nog voor jezelf hebt is zo lekker :)

Enorm leuk dat de echo goed gelukt is. En ja de familie vind het soms nog leuker :) heb je ook een dvd en foto's?

Ik ben de 18e uitgerekend dus ga je als het goed is net voor.. maar ook voor ons komt het einde eraan.

Terug
Bovenaan