Weer janken

Hoi meiden,

heb al lang niks meer geschreven, probeerde er niet zo mee bezig te zijn....las wel iedere dag jullie berichten. Gisteren ben ik weer gigantisch ongi geworden na 35 dagen (is voor mij vrij snel, meestal meer dan 40 dagen). Ik word er zo verdrietig van! A.s. dinsdag moet ik naar de gyn, om mijn vragen aan haar te kunnen stellen, dat vond de huisarts fijner voor mij. Ik wil weten of het klopt dat ik kans heb dat ik geen ei heb met cycli boven de 40 dagen en wat zij hieraan kan doen en hoe nu verder enz enz. Ik hoop dat ze me serieus neemt, omdat ik nog niet een jaar bezig ben en nog zo jong ben (22). Maar als ik maar 8 keer per jaar ongi wordt en misschien ook nog geen ei heb, waarom moet ik dan zo lang aan blijven modderen??? Ik zie het wel, hopen dat ze me meer duidelijkheid kan bieden. Ik zal weer wat vaker met jullie meekletsen. Allemaal veel succes en ik leef met iedereen mee! Liefs, Anke
 
Toen ik de tekst van je berichtje zeg dacht ik hhhuuummm???
Ik heb een paar berichtjes terug een berichtje geplaatst met de tekst JANKEN. Onze namen zijn ook bijna het zelfde dus was een beetje in de war.

Nou lieve Anke,
Ik hoop dat de Gyn. je dinsdag wat meer duidelijkheid kan geven. Het is vooral dat je niet weet waar je aan toe bent wat je zo moedeloos maakt. Ik zal aan je denken dinsdag en laat even weten hoe het is geweest.

Liefs en veel succes, Ank
 
Ik had dezelfde verwarring !!!! Ben blij dat je even reageerd ANK !!

Anke, hoop inderdaad voor jullie dat de gyn jullie verder kan helpen. Zijn jullie al lang bezig dan ??? Ik hoor het wel !!

Groetjes Biaggi
 
Oh sorrie meiden, was niet de bedoeling om dezelfde tekst te kiezen, had niet meer naar de berichtjes eronder gekeken en naar de namen die erbij horen. Ik moest gewoon ook janken!!!!! Dankjewel voor jullie steun....
 
hoi anke
ik wens je veel sterkte bij de gyn en zou je alsjebieft mij willen vertellen wat hij/zij heeft gezegt en gedaan ik moet nmelijk 20 julie bij de gyn zijn en kijk er op een of andere manier erg tegenop!!
ik heb al een kind en ben ook bang dat ze me op een of andere manier niet geloven of weet ik wat:S!!
hou me alsjeblieft op de hoogte :D
liefs Debbert
 
Hoi anke,
hopelijk krijg je wat meer zekrheid bij de gyn;het heeft mij ook geholpen al krijg ik pas eind deze maand de uitslagen.ik ben ook nog geen jaar bezig maar vond het wel fijn dat je nu al serieus genomen wordt.het hoeft niets ernstig te zijn,maar wel vervelend als je daar pas na ruim een jaar achter zou moeten komen,terwijl je al lang zwanger had kunnen zijn.
het komt allemaal best goed,hoor! we blijven hoop houden he? wij worden gewoon papa"s en maama's met een wolk van een baby!
succes en sterkte!
gr. petra
 
hoi,

als je steeds zo'n lange cyclus hebt, en vermoedelijk geen eisprong misschien moet je dan eens aan je gyn vragen of je clomid mag gaan slikken, dit wekt een eisprong op (heb ik ook gekregen) alleen moet ik er wel bij zeggen dat ik 2 vrouwen ken waarbij het hielp, maar bij mij helaas niet, lichtpuntje is dat ik uiteindelijk zonder medicijnen zwanger ben geraakt, en ik ben nu 35wk + 2 dg, veel succes!
 
Terug
Bovenaan