Weer Mamaclub augustus!

Vorig jaar heb ik meegepraat bij de augustusclub. Uiteindelijk is ons zoontje 5,5 week te vroeg geboren, waardoor ik in juli al mama ben geworden.

Ook dit jaar mag ik me weer bij de augustusmama's voegen!
Ik weet nog niet wanneer ik precies uitgerekend ben, aangezien ik niet meer exact weet wanneer mijn laatste menstruatie was.
Maar ik heb een beetje zitten rekenen en puzzelen en kom op eind augustus uit met de uitgerekende datum.
Komende maandag kan ik de gynaecoloog bellen om een afspraak te maken, als ik daar ben geweest heb ik wat meer duidelijkheid :)

Ons zoontje is nu bijna 6 maanden oud, dus we krijgen ze kort op elkaar. Gelukkig willen mijn man en ik dit ook graag. Had niet verwacht dat het al zo snel weer raak zou zijn, maar ben er super blij mee!

Xx Nikky

gefeliciteerd nikky,

heb vorig jaar een aantal keer mee gelezen op het augustus forum en ken je verhalen. Je had geen makkelijke zwangerschap! Zal voor je duimen dat deze wat makkelijker en beter verloopt!
Mijn zoontje is ook dit jaar in juli geboren (17e)

De vorige zwangerschap kende inderdaad wat kuilen en bulten. Maar toch heb ik er heel erg van genoten.
Het enige wat ik echt vervelend vond was in het ziekenhuis liggen en mijn kleine man daar achter moeten laten toen ik naar huis mocht.
Hoop dat me dat nu bespaard blijft. Voel me wel een stuk beter dan de vorige keer, dus hopelijk is dat een goed voorteken...
Bij Thiago was ik vanaf dag 1 doodmoe en ontzettend misselijk, dat heeft drie maanden geduurd. Nu ben ik wel wat vermoeid, en heb ik 's avonds af en toe een vlaagje van misselijkheid, maar voel me verder super!

Thiago had eigenlijk op 11-08 geboren moeten worden, maar was er op 03-07 al. Volgens de gynaecoloog heb ik nu een grotere kans om weer zwangerschapsvergiftiging te krijgen, maar gemiddeld uit het zich bij de tweede ongeveer vier weken later. Wat zou betekenen dat ik dan al 37 weken ben. Dan gaan ze me hoogstwaarschijnlijk niet plagen met ziekenhuisopname, maar wordt de bevalling in gang gezet. Is in ieder geval een geruststellend idee.

Terug
Bovenaan