Weer meer vruchtwater! Joepie!

Hoi dames,

vanmiddag weer op controle geweest en het zag er allemaal prima uit; ze beginnen een beetje te denken dat het een dip is geweest in het vruchtwater wat zich nu weer stabiliseert. Nu over 2 weken weer een controle maar het voelde en zag er allemaal heel okidokie uit! Dus weer een pak van m'n hart en ook die van de rest van de familie natuurlijk... het is in ieder geval een superdruk kind... hopelijk is dat geen voorbode voor na de bevalling!

Dus al met al; spoken en beren op de weg lozen en gewoon verder gaan met genieten van m'n slapeloze nachten wegens een stuiterend kind...

Rare vraag; maar de dames die voor de 2e of 3e keer zwanger zijn... hebben jullie ook het gevoel dat het kindje "lager" ligt? Hier heb ik af en toe het gevoel dat ze zowat in m'n blaas zit ipv er bovenop... schijnt te kunnen omdat je buikwand al een keer opgerekt is geweest... hoe ervaren jullie dat?

Groetjes!!!!

Hey sun,

Fijn zeg, kan me voorstellen dat het weer een pak van je hart is! Kun je weer even een beetje opladen en genieten van je zwangerschap!

Over het liggen van je kindje.... heb je ooit al eens de hik van je kindje op je stuitje gevoeld! Heel vreemd!!!! En het schoppen voelen in je vagina, ja echt heel raar gewoon! Ik was gewoon even bang dat het eruit kwam! :D Maar goed mijn ma zei dat ze dat ook wel eens gehad heeft! Het ligt ook gewoon heel erg vervelend zo laag! Het prikkelt niet anders dan je blaas en het voelt gewoon niet fijn! Maar allee! We gaan weer maar gewoon verder, maar echt fijn...mmm nee!!!

Liefs

hi ssunny

je hebt helemaal gelijk bij djannel had ik echt een top zwangerschap geen klachten, niks, nu heb ik alleen maar klachten. Harde buiken, veel plassen en vooral dat laag hangende kindje. wat dacht je van bandenpijn.... dat kende ik niet eens bij mijn eerste. Zo top is deze zwangerschap helaas niet maar wel mooi natuurlijk.

xxx nathy

Hoi hoi,

Fijn dat je vruchtwater voldoende is. Valt er toch een beetje een last van je af.

Nou ik had het pas ook al gezegd dat ik het idee had dat vandaag of morgen er een voetje onderuit hangt zo laag dat ik het voelde trappen.
Maar dat is dus wel herkenbaar?

Bij mij gaat het verder goed en erg vergelijkbaar met vorige zwangerschap. Alleen wat meer moe maar ja dat kan ik wel verklaren met eentje die rond loopt.
Er moet hier nog veel gebeuren maar heb er toch al zin in zeker na het gesprek met Ada van het kraambureau.
Vandaag precies 26 weken dus nog ongeveer 14 weken te gaan....dat klinkt!!!!

Liefs Rianne
P.s en doe je best je water op pijl te houden hé!

Fijn hoor dat je meer vruchtwater hebt. Ben blij voor je!

En ik had ook dat gevoel dat bij deze zwangerschap het kindje lager ligt. Dus helemaal geen rare vraag.

Terug
Bovenaan