weer meeschrijven

graag wil ik hier weer mee schrijven zoals voorheen

heb al eerder geschreven hier toen we zwanger wilde worden van onze 1ste zoon en 2de zoon

2 kids via de mmm dus

ik heb pco en spuit nu puregon en pregnyl

eerste ronde weer voor ons 3de wondertje

groetjes moekje

Welkom terug!
Hoe oud zijn je kindjes nu?

Wij zijn bezig vor ons eerste kindje en hebben nu 3 iui achter de rug. Wij hebben de beslissind genomen om door te gaan naar ivf, daar hopen we eind augustus mee te beginnen.

Liefs Daisy

onze oudste is nu bijna 5

en was de 2x keer puregon en pregnyl raak

de jongste is nu bijna 2

en was de 1ste keer puregon en pregnyl raak

(tussenin zit een spontane zwangerschap die helaas heel vroeg een *miskraam werd)

hoop voor jullie dat het ook wilt vlotte

ik ben vandaag bloed wezen prikken en ben gaan ophogen met de puregon
dinsdag terug en dan is hopelijk mijn follikel van 10mm groter

wil er wel even bij zetten dat onze oudste zoon na 3 jaar mmm is gekomen

heb een operatie ondergaan, vele malen clomid enz enz en ben na eindelijk de 2de goede eisprong zwanger geraakt na 3 jaar dus pas

Ik was bij de oudste in tonde 19 zwanger. Dus ik mag eigenlijk helemaal niet klagen. Maar vond dit forum veel fijner, vanwege de behandelingen. Nu ben ik bijna uitgerekend van de 2e. Dus eigenlijk hoor ik hier niet meer thuis, maar leef nog erg mee, met een aantal die ik toch heel graag zwanger zou zien.

Hoi Moekje,
Ik ben hier ook weer terug. Zit nu in ronde 3 (in MMM) voor 2de kindje. Inmiddels 2x ivf achter de rug, incl complicaties en nu op voor ICSI over een kleine 3 weken...
Van ons zoontje ben ik na 3 jaar MMM zwanger geraakt via IVF (na 6x IUI met hormonen incl alle onderzoeken en operatie) Geen oorzaak gevonden...

Terug
Bovenaan