Weer migraine :(

Hey meiden,

Het is weer zover...........weer dikke migraine.
Gelukkig begint het nu weer iets af te zakken. Het is nu al de 3e keer in 2.5 week. Word er doodmoe van.
Gister blijkbaar toch iets te veel gedaan.

het is nu overduidelijk dat ik elke dag 2 uurtje moet gaan slapen in de middag. Anders lig ik de volgende dag dus weer.
ik heb meteen mijn leiddinggevende gebeld en die schrok weer een beetje. gelukkig was ze heel begripvol. viel me weer mee.
Gister ben ik bij de bedrijfsarts geweest (op de tijden dat ik eigenlijk moest rusten.)
we zijn overeen gekomen dat ik tot aan mijn verlof halve dagen blijf werken zodat ik in de middag kan slapen.
Dat geeft weer wat rust in de tent.

morgen hebben we de 20 weken echo!! daar kijken we al weken naar uit. hoop dus dat het ergste van de migraine mogen over is.
morgen middag naar gemeente om de stukken te ondertekenen voor de erkenning van de kleine. Omdat wij niet getrouwd zijn moet mijn vriend de kleine erkennen.
Daarna duik ik weer mn bedje in haha.

De tijd gaat zo hard meiden. het is niet te geloven.

liefs Daisy

Hey Daisy,

Spannend de 20 weken echo, kan me voorstellen dat je er naar uit hebt gekeken om jullie beeb weer te zien.

En wat fijn dat je werkgever zo reageerde. Het kan dus ook anders zien we wel. Lijkt me echt vervelend die aanvallen, dus heel verstandig dat je smiddags je rust pakt. Als dat hetgene is dat helpt vooral blijven doen!

Ook wij zijn niet getrouwd en moeten nog naar de gemeente voor de erkenning. Ik heb wel begrepen dat dit voor mocht er iets gebeuren met de moeder dit eigenlijk niet voldoede is. Wat gaan jullie nog meer doen om dit te regelen?

Liefs carola

Lieve Daisy,

Wat rot meid, dat je weer zo'n last hebt van die migraine! Bah! wel goed dat je gelijk gebeld hebt naar je leidinggevende en dat ze bergipvol zijn (hoor je helaas ook wel eens anders)
Goed dat je tot aan je verlof halve dagen gaat werken, wordt nog zwaar zat. En rust is idd heel belangrijk!!

Lekker slapen tussen de middag en wellicht zorgt dat ervoor dat je migraine verdwijnt.

Heel veel plezier morgen met de 20 weken echo en bij het gemeentehuis. Is ook weer een stap dichterbij :) Laat je morgen nog even weten hoe het is gegaan allemaal?

Liefs Lynn.

och meid wat klote zeg!! heb 1x migraine gehad in de zwangerschap en dat is niet te harden. gelukkig daarna niet weer gehad. fijn dat je nu hebt afgesproken halve dagen te werken, kun je lekker daarna wat bijslapen je hebt het echt nodig!

spannend hoor de 20 weken echo, geniet ervan!

xxx

wij gaan naar de notaris voor een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap. in de toekomst willen wel gaan trouwen maar ik heb mijn hele leven gebruld dat ik niet een enorme toeter naar het gemeentehuis wil, dus dat zal in de toekomst zijn als de kleine kan lopen :D.
ga morgen nog wat dingen navragen op het gemeentehuis, als we er toch zijn....
liefs

Wat vervelend die migraine. Fijn dat je halve dagen mag gaan werken. Doe kalm aan meid.

Succes morgen en geniet van je kleine uk!

Denk je er aan dat je bij een geregistreerd partnerschap behalve naar de notaris ook naar het gemeentehuis moet? Dat is dubbel op!

heel erg vervelend dat je zo veel last hebt van migraine.
doe rustig aan en pak je rust wanneer je maar kan.

liefs, x

Terug
Bovenaan