weer mis 3 x

hallo,
dit is nou al de 3 x dat het mis gaat....
dit alles in + - 6 maanden tijd .
2x achter elkaar zonder menstruatie er tussen een miskraam en 3 maanden later een buiten de baarmoeder zwangerschap,
ik zit vol met ????? .

Hoi, wat erg voor je!! Heb je al eens nagedacht over een onderzoek bij je gyn? Heb zelf ook 'n paar jaar geleden 3 miskramen achter elkaar gehad, en heb toen een chromosome onderzoek gehad. Hier konden ze niets vinden, en bleek dus dat we gewoon 3 keer pech hebben gehad. (Ik ging heel erg aan mezelf twijfelen of er iets mis was, en kreeg toen die uitslag). Eigenlijk een hele geuststelling want ik wist dat we wel gewoon kinderen konden krijgen. Ondertussen hebben we 2 gezonde kindjes, en ben zwanger van de derde. Hopelijk gaat jullie kinderwens binnenkort ook in vervulling. Heel veel serkte en succes. Groetjes Wendy

Hoi Annouschka,

Bij mij is het ook net voor de derde keer misgegaan...
ik was drie keer heel snel zwanger, maar het ging ook allemaal vrij snel   (6-8 weken) weer mis.
De eerste keer vond ik het erg moeilijk, vooral om naderhand geconfronteerd te worden met je dromen en alle gedachtes die je al voor dat kindje hebt gehad.
een goede vriendin van mij zou rond dezelfde tijd uitgerekend zijn, het is naar om haar buik steeds te zien groeien...
de tweede en derde keren stond ik mezelf eigenlijk helemaal niet toe om te gaan dagdromen, maar je wordt toch elke keer zo met je eigen zwangerschap geconfronteerd, dat je er wel over na blijft denken.
Bij die miskramen vond ik het ook heel heftig, elke keer denk je; het zal nu wel goed gaan, ik heb tenslotte al een miskraam gehad...

ik vind het een hele zware tijd, ik wens iedereen die hier ook mee te maken heeft heeeel veel sterkte!!!
liefs, Elmama

Terug
Bovenaan