Weer mis... donderdag naar HA

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Het is toch weer niet gelukt. Toch wel weer teleurgesteld dus....We zijn nu een jaar bezig en ik ga deze week naar de HA, misschien kan die me wat verder helpen. Wie kan mij meer vertellen over HCG pillen, wat doen die voor je? En ik lees ook regelmatig wat over Clomid, is dat hetzelfde? Stimuleren die pillen je eisprong, of maken die je vruchtbaarder of zoiets??

Welke vragen stelden jullie toen jullie voor de eerste keer naar de HA gingen?

Groetjes
VB

Hoi VB,

Ik kan je vragen niet beantwoorden, maar ik wil jullie wel heel veel succes wensen bij de HA. Ik hoop dat je gauw antwoorden krijgt of in ieder geval een doorverwijzing naar de gyn.

Groetjes, Kat

Hoi hoi het enige wat ik weet is dat er volgens mijn HA 2 jaar staat voor je zwanger kan raken wegens alle hormonen van de pil tegenwoordig.
Verder wens ik jullie veel succes toe.

Groetjes Simone.

Ha VB

Ik ben Moppie, wij zijn december met de pil gestopt. Tot nu toe nog geen resultaat.
Werd de eerste keren regelmatig(28 tot 30 dagen) ongesteld. En de laatste keer zat ik op 45 dagen wel al bijna 3 weken ongi gevoel zeg maar. En inmiddels 3 negatieve testen, op dag  40(op een vrijdag)belde ik de huisarts om te vragen wat ik hier mee aan moest hij adviseerde me om tot woensdag aan te kijken en anders toch een afspraak te maken.
En ja hoor werd dinsdag ongi!!!!
De volgende cyclus had ik rond 10 mei ongi moeten worden en weer liet het op zich wachten weer een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik en dus deze keer wel een  afspraak gemaakt.
Ik had alles netjes op papier gezet wanneer ongi, wanneer getest, hoeveel dagen cyclus,en had ook 21 dagen getemperatuurd maar daar was werkelijk geen pijl op te trekken   en  omdat ik het  zo een gedoe vond en het er zeker niet leuker op werd zijn we daarmee gestopt!!
Dat lijstje vond mijn huisarts zeer prettig om te zien en het is  ook zeker een tip helemaal als je voor het eerst naar de huisarts gaat. Anders  krijg  je misschien zo een antwoord van schrijf eerst alles maar even op en kom dan maar terug!!!!
Omdat het raar was dat ik de eerste keren een regelmatige cyclus had en toen niet  meer en nog op mijn ongi zat te wachten heb ik een PRIMOLUT kuurtje gehad. 10 dagen lang 3 pillen per dag als je daarmee klaar bent word je gegarandeerd ongi. Nou en inmiddels heeeel heftig!!! Auauauaua  was ik gelukkig wel voor gewaarschuwd!!!!
Het kuurtje zorgt ervoor dat mijn lichaam"gereset" word en dan hopen we dat ik gewoon met een normale cyclus rond de 28 a 30 dagen weer ongi word en ja dan weer klussen.
Als dit niet werkt gaan we verdere stappen ondernemen maar voorlopig even een maandje of 3 aankijken!!!

Nou meid ik hoop dat je wat wijzer bent geworden!!! Zo niet je mag me alles vragen!!!
Veel succes bij de huisarts en ik hoop snel  wat van je te horen!!!

Groetjes  Moppie

Hoi hoi

Ben ik nog even wat ik niet begreep: Was je wel regelmatig ongi!!!???
Ik dus niet dus zit eigenlijk in een andere fase!!!
Clomid zorgt ervoor dat je een eisprong krijgt. Die pillen had ik er evt bij mogen slikken maar dat moet onder controle van de gynacoloog in het ziekenhuis dus.
Omdat de kans dat er meer eitjes zijn, en dus een meerling, groter is!!!!
En die stap vonden wij voor ons zelf nog even te snel gaan we zijn tenslotte nog "maar" een half jaar bezig!!!!

Moppie

Terug
Bovenaan