weer mis

A

Anoniem

Guest
nou daar ben ik dan een beetje depri te doen ,ze zijn er weer die rooien,ben denk ik wel zwanger geweest want ik ben daarnet op de wc een beste prop bloederig slijm verloren en het gevoel in mijn borsten was ook meteen weg maar ik ga wel even een afspraak bij de dokter maken maandag want ik heb een berekenings foutje gemaakt dit word namelijk al ronde 12 , mijn volgende NOD word nu dus 18 maart , sucses aan alle meiden die nog moeten wachten en ik blijf wel lezen maar meld me maandag weer om jullie op de hoogte te houden oke groetjes van mij

Altijd pijnlijk als je mooie droom weer aan dingelen is. Hoop dat je goed nieuws krijgt bij de dokter en alvast suc6 in de volgende ronde.

Het geeft niet dat je depri bent,ik snap wat je voelt. Ik heb het zelf ook gehad. Het is goed dat je even naar de dokter gaat om zeker te zijn dat het inderdaad mis is gegaan. Het hoeft natuurlijk niet.
Heel veel sterkte en liefs van kaatje

Hallo Janet, Het zit jou ook niet erg mee hè.Ben je al zo lang bezig, en dan krijg je een miskraam.
Om je toch nog wat op te vrolijken : Je hoort wel vaak dat het na een miskraam weer snel raak is. In iedergeval veel succes in de volgende ronde.
Liefs Zoey

Terug
Bovenaan