weer mis!!!

A

Anoniem

Guest
Ik zie het allemaal helemaal niet meer zitten,
Ik heb in augustus een curetage ondergaan , missed abortion met 10 weken.
4 weken geleden weer een miskraam met 6 weken, eergisteren weer positief getest dus super blij, maar gister de hele middag en avond ontzettend buikpijn gehad, dus ik kan er weer vanuit gaan dat ik vandaag of morgen ong ga worden. dit is nu al de derde keer dat het mis gaat, ik kan dit niet zo goed meer aan. Iemand hier ervaring mee???

xx natascha

Hoi meis..
Ik heb hier geen ervaring mee, maar zolang je nog geen miskraam heb gehad, hou de moed er dan in hoor!

Ik hoop dat het goed afloopt voor je..

xx Bren.

Hoi Natascha,
Heb je je NOD al gehad of heb je voor je NOD getest? Je schrijft dat je 4 weken geleden een miskraam hebt gehad. De vraag is dus of je nu wel zwanger bent, het hcg kan na een miskraam namelijk weken hoog blijven en dus een positieve zwangerschapstest geven. Het is bij jou pas 4 weken geleden, de test kan dus nog best positief zijn van je vorige zwangerschap. Als je nu dus bloed verliest, kan dit best je normale menstruatie zijn. Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent en dat alles goed gaat!
Liefs, Madelief

Hoi Natascha

Buikpijn hoeft geen miskaam te betekenen hoor, zolang er geen bloed is kun je zeker moed houden (al snap ik dat het moeilijk is na 2 miskramen) Ik ben nu zelf 5 wkn zwanger en ik heb ook hele erge krampen gehad rond mijn NOD echt heel pijnlijk, pijnlijker zelfs nog als een heftige ongie. En.. tot nu toe geen bloed, en volgens de mevr van moeders voor moeders is het vrij normaal dat je krampen krijgt, omdat het eitje aan het innestelen is. Ik merk ook dat de krampen erger worden als ik moe ben of als ik me ergens druk om loop te maken, dan moet ik echt rust nemen en dan zakken ze weer wat weg. Lichte krampjes heb ik al ruim een week bijna de hele dag door.
Geef het dus nog niet op. Het kan zijn dat jij net als ik wat heftiger reageerd op de innesteling.