weer mis!!!

A

Anoniem

Guest
Ik zie het allemaal helemaal niet meer zitten,
Ik heb in augustus een curetage ondergaan , missed abortion met 10 weken.
4 weken geleden weer een miskraam met 6 weken, eergisteren weer positief getest dus super blij, maar gister de hele middag en avond ontzettend buikpijn gehad, dus ik kan er weer vanuit gaan dat ik vandaag of morgen ong ga worden. dit is nu al de derde keer dat het mis gaat, ik kan dit niet zo goed meer aan. Iemand hier ervaring mee???

xx natascha

Hoi meis..
Ik heb hier geen ervaring mee, maar zolang je nog geen miskraam heb gehad, hou de moed er dan in hoor!

Ik hoop dat het goed afloopt voor je..

xx Bren.

Hoi Natascha,
Heb je je NOD al gehad of heb je voor je NOD getest? Je schrijft dat je 4 weken geleden een miskraam hebt gehad. De vraag is dus of je nu wel zwanger bent, het hcg kan na een miskraam namelijk weken hoog blijven en dus een positieve zwangerschapstest geven. Het is bij jou pas 4 weken geleden, de test kan dus nog best positief zijn van je vorige zwangerschap. Als je nu dus bloed verliest, kan dit best je normale menstruatie zijn. Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent en dat alles goed gaat!
Liefs, Madelief

Hoi Natascha

Buikpijn hoeft geen miskaam te betekenen hoor, zolang er geen bloed is kun je zeker moed houden (al snap ik dat het moeilijk is na 2 miskramen) Ik ben nu zelf 5 wkn zwanger en ik heb ook hele erge krampen gehad rond mijn NOD echt heel pijnlijk, pijnlijker zelfs nog als een heftige ongie. En.. tot nu toe geen bloed, en volgens de mevr van moeders voor moeders is het vrij normaal dat je krampen krijgt, omdat het eitje aan het innestelen is. Ik merk ook dat de krampen erger worden als ik moe ben of als ik me ergens druk om loop te maken, dan moet ik echt rust nemen en dan zakken ze weer wat weg. Lichte krampjes heb ik al ruim een week bijna de hele dag door.
Geef het dus nog niet op. Het kan zijn dat jij net als ik wat heftiger reageerd op de innesteling.

Sterkt in ieder geval.
Natalie

hoi anouk,

bedankt voor je reactie,

ik weet zeker dat het weer een nieuwe zwangerschap is, want ik heb 2 weken na mijn mk 2x negatief getest, omdat ik idd. zeker wilde weten of het hormoon mijn lijf uit was, en ik heb maandag 1 dag voor mijn nod licht pos getes en dinsdag en vandaag steeds iets donkerder positief. ik ben alleen echt heel bang dat het weer mis gaat nu.

xx natascha

hoi natalie,

heel erg bedankt voor je reactie, dat geeft weer moed.
hoe gaat het nu met jou?
wanneer ben je uitgerekend, zullen we elkaar op de hoogte houden van de vorderingen?

xx natascha

Hoi Natascha

Kom anders meebabbelen op:

Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?
Verder babbel ik ook mee bij de oktober 2008 moeders.

Groetjes Natalie

Hoi Natascha,  
Das weer schrikken. Pijn is nooit leuk en geeft je gelijk een negatief gevoel.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje vorig jaar heb ontzettend veel pijn gehad rond de innesteling en zelfs nog twee weken erna.  Ik wilde ook echt niet geloven dat ik zwanger was. Deed ook  geen  test omdat ik er van overtuigd was dat  ik zou gaan menstrueren. Maar niet dus. En het is inderdaad een normaal iets, pijn aan het begin van een zwangerschap.  Alleen niet voor iedereen.
Ik hoop dat het  raak is voor je! Zelf heb ik  eind vorige maand een miskraam gehad. Wij gaan na mn eerste menstruatie dus ook weer flink klussen.  
Ik duim voor je! Laat je weten of alles goed gaat met je?
Liefs Remy  

Terug
Bovenaan