weer mis

Ik heb gisteren een echo gehad en het enige wat te zien was was een leeg vruchtzakje dus het is weer mis de tweede keer al.
Waarom gaat het bij andere meteen goed en hebben sommige mensen pech???
Maar ja we mogen wachten tot het er vanzelf uitkomt en anders mogen we het ziekenhuis bellen om gecurriteerd te worden.
Ik weet niet of ik hier nog mee door wil gaan, elke keer die teleurstelling, Maar ook steeds die teleurstelling als je weer ongi wordt, we zijn al wat langer bezig voor een tweede kindje.
ik ben nu 35 jaar heb een gezonde dochter misschien laten we het er bij.
Daar gaan we hard over nadenken.

Veel liefs
Brenda
 
Meid, heel veel sterkte...
Het is idd niet allemaal eerlijk verdeeld op deze wereld. Zo zijn er mensen waar het erg lang duurt, waar het niet lukt of wara het steeds misgat en je hebt mensen waar ineens alles goed gaat.

Ik hoop dat jullie eruit komen of er nog stappen worden ondernomen of het bij 1 kindje houden.

Liefs Sas
 
hoi hoi,ik hoor hier niet,maar op het zwanger worden,ik vindt het heel erg voor je!!!het is soms inderdaad erg oneerlijk,en wat zal je een verdriet hebben,en ja elke keer weer ongi worden,en dan die teleurstelling,ja dat ken ik maar al te goed,ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verdriet,en mischien als je er een beetje overheen bent denk je weer anders?het zal toch een keer goed moeten gaan.sterkte en leef erg met je mee.liefs manuela
 
hoi meid.
ik vind het ook heel erg voor je.
maar je moet niet altijd denken dat je de enige bent met pech. die krijgt dat in zijn/haar leven en de andere weer dat.
iedereen krijgt zijn portie geluk en ongeluk mee.
niet leuk maar wel waar.
ik hoop dat je een goede beslissing kunt maken omtrent je zw.schap.
ik hoop als je door wilt gaan dat het echt goed komt!
veel sterkte en liefs v sandy
 
Terug
Bovenaan