Weer mis

Hoi Allemaal,
Mijn vreugde was maar van korte duur.
Helaas is het weer misgegaan.
Zwangerschap nr 3 die fout gaat.
Het is niet duidelijk of het een vroege mk is geweest of toch een buitenbaarmoederlijke.
Dat gaan ze onderzoeken dmv van bloedprikken.

Ik ga nu wel onderzoeken krijgen naar wat er nu steeds mis gaat.. wil ik zo onderhand wel eens weten..

Liefs Janneke

he verdorie Janneke....

Wat verdrietig en sneu voor je!

Ik snap dat je onderzoeken wilt naar het waarom.
Maar voordat je zover bent.... eerst maar eens alles een plekje geven en weer moed bij elkaar rapen om weer verder te gaan!

Heel veel sterkte de komende dagen.
(ook met het onderzoek naar vroege miskraam op BBZ....)

Liefs
mama Peet

hey meissie, wat klote,waarom?????
gelukkig ga je nu onderzoeken krijgen, om eindelijk er achter te komen wat er nu aan de hand is, want zulk verdriet kan je niet iedere keer af,daar ga je aan onder door,
heel veel sterkte met de onderzoeken en met het verwerken van je verlies,
dikke kus van wendy

Hoi Janneke,

Wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt waarom het steeds misgaat.....

Succes.

Een dikke knuffel,

Ginger

Hoi janneke,

Wat ontzettend balen zeg. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken naar voren komt.
Ben er even niet geweest ivm internetprobleempje dus heb een aantal dingen gemist.

Hoe is je vakantie verder geweest?

liefs,

San

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Het gaat nu weer iets beter al heb ik ontzettend veel pijn gehad vandaag.

Morgen ben ik jarig dus dan kan ik mijn gedachten even verzetten. Ik zou zaterdag een feest geven maar dat heb ik afgezegd, heb niet echt zin in een feest. Morgenavond komen er een paar mensen en dat is leuk.
Heb het kadootje van mijn mannetje al gekregen, nachtje Brussel! hebben we iets om naar uit te kijken!

@san: vakantie was helemaal super. Internetprobleem helemaal opgelost?

Liefs Janneke

Hoi Janneke,

Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag. Weet je al wanneer je je onderzoeken krijgt?
Wel vervelend voor je zeg.

Internet probleempje is gelukkig opgelost :)

Ik ga morgen weer zh in om te kijken hoever ik weer in mijn cyclus zit en dan verwacht ik dat ik maandag weer iui krijg. Das al weer de derde poging dan.

Wens je een fijne avond vanavond

Liefs

san

Terug
Bovenaan