Weer mis!!

Hallo Meiden,

Ik mocht gisteren voor de 2e echo en helaas het is weer mis! Ik baal als een stekker. De gyn. vertelde ons dat het in mijn situatie direct na mk zwanger worden en dan weer een mk de kans groter werd op weer een miskraam een derde dus. Maar moesten de moed niet opgeven de kans dat het goed komt is altijd nog het grootst dat het ooit wel goed komt.
Tot zover eerst tot horens!
Gr. Biate

Oh Lieve Biate, ik vind het zo verschrikkelijk voor je. Ik had ook al op het juliforum gereageerd. Ik wil je heel heel veel sterkte wensen. Als je er weer aan toe bent, laat je dan ff wat horen?

Een hele dikke knuffel van mij.

Liefs Po

Hi Biate,

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik had echt gehoopt dat deze echo beter zou uitpakken.. maar helaas het mag weer niet zo zijn. Krijg en wil je nu onderzoeken?

Heel veel sterkte.

Corina

Hoi Biate,

Wat een vreselijk naar bericht.
Ik had zo gehoopt dat het nu goed zou gaan.
Ben je nu dan op je werk?
Je moet in ieder geval wel aan jezelf denken hoor!
Gisteren om 16.00 echt aan je gedacht.
Ik vind het echt rot.
Het klinkt misschien raar, maar omdat wij in hetzelfde ZH lopen had je mijn plaatsje vanmorgen kunnen hebben.
Ik kan me voorstellen dat jet het zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben.
Konden ze ook zeggen in welke week het mis is gegaan?

Meid, ik wil je heel veel sterkte toewensen.
Hopelijk kun je nog voor het wekend terecht.
De provincie maatjes zijn nu weer bijelkaar, maar nu op de manier zoals het niet had gemoeten!
We hadden beiden nog op het juli forum moeten zitten.

Ik hoop dat je in 2005 meer geluk hebt, en dan mamma mag worden.
Het gaat goed komen, vertrouw erop.

Veel liefs, Monique2

[in het eerdere berichtje op andere forum nog gereag.]

Hoi Biate

Ik heb net als jij twee weken moeten wachten en toen te horen gekregen dat het weer mis was. Ik heb daar net een paar dagen geleden mijn verhaal van geplaatst op dit forum. Ik wens je sterkte! Ik heb afgelopen maandag de curretage gehad en stop er nu een tijd mee als ik het ooit weer probeer wil ik dat er eerst een aantal maanden voorbij zijn en dat het in een heel ontspannen sfeer gebeurd!

Sterkte
Lotte

Hé Monique,

Ik heb net gebeld met zh en waarschijnlijk mag ik morgen nog wel komen. Ik hoop het echt, het is rond hetzelfde tijdstip misgegaan 5,5 week. Gyn heeft me ook beetje gewaarschuwd dat de kans dat het weer misgaat wel groter wordt. Ik baal echt als een stekker weer een aantal dagen niet op mijn werk en heb het al zo druk. Ben er vandaag nog wel heb belangrijke vergaderingen vandaag en rond dingen af voor de komende dagen. Ik moet zeggen dat ik echt flink baal dat ons dit weer moet overkomen. Maar ja goede hoop voor het volgende jaar maar weer. Ik heb 1 voordeel ben vrij gauw zwanger maar ja als het steeds misgaat op een bepaald tijdstip is natuurlijk niet goed. Ben benieuwd wacht nog 1 mk af en dan ga ik onderzoeken laten doen. Ben wel weer fantastisch opgevangen moet ik zeggen. Dr. Oo was er weer niet dus wil voortaan bij vd H blijven, leuke begripvolle man. Heb vannacht lekker lopen piekeren en dus niet geslapen, fijn zulke nachten not. Maar Monique bij jou is het weer spontaan gelukt mooie manier van afscheid nemen. Heel veel sterkte meid! Enneh ik zal dus de komende dagen niet op internet verschijnen omdat ik de komende dagen niet op mijn werk ben. Toen ik gisteren in de wachtkamer zat dacht ik nog aan je ik denk misschien heeft M. wel op dezelfde stoel gezeten als ik. Zh heeft net gebeld mag me morgen om 9.30 melden, dus nog voor het weekend!
Ik heb op de Mavo en Havo gezeten, trouwens.

Andere Meiden ook bedankt voor jullie reacties.

Liefs Biate.

Jeetje.... ongelofelijk! Heel veel sterkte.... neem de tijd om het goed te verwerken. Zo twee keer direct achter elkaar is ook twee keer zo zwaar lijkt mij!! Ik denk aan je!!
Heel veel liefs,
Shir

Hoi lieve Biate,

Wat een vreselijk nieuws zeg! Heel goed dat je luistert naar de positieve kant van het verhaal. Jouw tijd komt echt nog wel dat het goed gaat!

Heel erg veel sterkte meis!

X F

Terug
Bovenaan