weer mis!!

Hallo lieve meiden ,daar ben ik weer.
Ik zou jullie op de hoogte houden over de verdere ontwikkelingen.Ik was dus inderdaad weer zwanger,inderdaad,WAS!Het is alweer verleden tijd,nummer vijf.Afgelopen donderdagochtend was ik opgestaan en ging naar het toilet.Ga ik op de bril zitten,denk ik ,iiieeek m'n lieve schat is vergeten de bril omhoog te doen,nou ,was dat het maar.Ik ging in m'n eigen bloed zitten.Echt het liep er zo uit!Nou een paar uurtjes later was het al voorbij.Ik moest plassen en ineens hoor ik 'ploep'iets in het water vallen,ik kijk en jawel hoor,daar ligt poging nummer vijf.Ik ga nu een afspraak maken bij de dokter om me door te laten sturen en laat me deze keer niet afschepen!Ik hou jullie op de hoogte.
Lieve groetjes Diana

Hoi Diana.

He bah wat naar! Ik hoop voor je dat je in het ziekenhuis terecht kan! Want 5 keer zoiets meemaken is echt 5 keer een hele klap en dat is niet mis!
Ik duim voor je!

Liefs Hester

Hoi,
Wat verdrietig zeg, dat het nu weer niet goed is gegaan. Ik hoop voor je dat ze in het ziekenhuis kunnen zien hoe het kan en dat ze je verder kunnen helpen.
Sterkte,
Anne

Hoi,

las net je bericht. Heb zelf drie miskramen gehad.
Ik loop al een tijdje in het ziekenhuis en las verbaasd jouw mail dat je nog niet doorvewezen bent!
Hoe kan dat? Jij had toch al lang doorverwezen moeten worden, laat je niet zomaar afschepen!

Ik heb zelf bloedonderzoek moeten doen, na mijn derde miskraam. Bij mij bleek dat ik een probleem heb in mijn chromosomen. Dit betekend kort gezegd dat ik een groot risico heb op miskramen, maar dat het niet uitgesloten is dat ik een baby kan krijgen.

Veel sterkte

Marlies

Terug
Bovenaan