Weer mis...

Hey meiden,

In januari hebben we een mk gehad. Het begon toen met buikkrampen en vervolgens bbloedverlies, de echo liet vervolgens een leeg vruchtzakje zien. Een paar dagen later had ik het vruchtzakje in handen, ik was 'blij' dat m'n lichaam het zelf had geregeld.

In juni hadden we weer een positieve test in handen, eerst lekker op vakantie gegaan en na de vakantie langs de vk gegaan. De 1e echo gaf weinig vertrouwen leven, maar veels te klein en een te trage hartactie, de 2de echo was alles goed (goed gegroeid en goede hartactie) en vandaag de 3de echo liet zien dat er geen leven meer was...

We zijn verdrietig, maar tegelijkertijd ook boos...woensdag komt de vk bij ons en dan gaan we bespreken wat we gaan doen.

Ons zoontjewas toen en nu weer ons beste medicijn, hij sleept ons er door!

Liefs grote broer

Ps Het is dan wel geen vraag, maar meer iets wat ik van me af wilde schrijven.

hoi grotebroer..

jeetje meid, wat vervelend!
ik heb in januari ook een miskraam gehad en nu in juni weer.. ben nu gelukkig wel weer zwanger..

hoe ver was je? wat vreemd dat je eerst een 'slechte' echo krijgt.. daarna een goede en dan weer een slechte... je gevoelens worden dan ook alle kanten op gegooid..

sterkte de komende tijd hoor!

liefs

Hallo Grotebroer.

Wat balen dat je alsnog een miskraam hebt gehad. Ik zat eerst ook in het maart clubje en heb daar toen je verhalen gelezen over de eerste twee echo's.

Letterlijk gewoon kut dat je hier nu zit!

Meid, heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs, Elena

Hoi Lien,

ik heb jullie weer gevonden na enkele omzwervingen via het net. En dan kom ik zo'n kutbericht tegen. Dat kan toch niet meer dat je 2 x na elkaar zo'n grote pech kan hebben! Je gaat er toch zo'n beetje vanuit dat er nu toch veel minder kans is. Niet dus! Ik vind het echt erg voor jou, zeker als je al een kloppend hartje hebt gezien en zo, dat heb ik zelfs nooit gehad.

Hier ook nog geen zwangerschap maar ben er momenteel niet veel mee bezig, eerst nog wat dingen afwerken thuis.

Ik wens je alvast veel sterkte en laat je maar goed verwennen door je ventje en je klein ventje.

tot hoord,

mati

Meid, wat een vervelend bericht! Het is verschrikkelijk om eerst blij naar huis te gaan en dan toch een slecht bericht te krijgen... Vroege echo's beiden dus geen zekerheid... jammergenoeg...

Heel heel veel sterkte met deze dubbele klap... twee keer een miskraam achter elkaar is niet niks... geef je zelf de tijd om het te verwerken... je mag huilen... ook al kan je omgeving soms met hele vervelende opmerkingen komen.... laat jezelf maar gaan...

ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan goed mag gaan....

xxxx

Terug
Bovenaan