Weer miskraam

Hallo meiden,

Allereerst iedereen gefeliciteerd die weer zwanger zijn. Ga er lekker van genieten!!

Ik heb helaas een tweede miskraam gehad vandaag. Was binnen twee maanden weer zwanger na mijn eerste miskraam en hoopte dat het dit keer goed zal gaan. Maar helaas is het ons dit keer ook weer niet gegunt.
De aankomende maanden maar rustig aan en volgend jaar zien we wel weer. Hopelijk wordt 2006 een topjaar zonder tegenslagen.

Groetjes Natas

HALLO

het is de eerste keer dat ik op deze siteeen reactie zet maar ik heb er al heel veel verhalen kunnen afhalen die me nauw aan het hart liggen.
Ik heb mijn eerste kindje 1 september verloren. Het zat dood bij de laatste echo. en ben dus moeten "bevallen". ik was 4 maanden ver.
Ikweet maar al te goed hoe je je voelt! Is het ook voor je eerste kindje dat jullie gaan?
Ik ben ook bang om nu terug zwanger te geraken, bang dat het weer zal mis gaan net zoals bij u.
Hoe ver was je twee keer? En heb je twee keer bloedingen gekregen?

Alle veel moed en ik zou zeggen, geniet nu eerst vn het eindejaar en begin er volgend jaar terug opnieuw aan, een nieuw jaar, een nieuw begin zeker??!

greotjes elke

Jemig, Natas... Wat vind ik dat erg voor jullie.... Hoe gaat het nu met
je? Je klinkt vrij nuchter in je bericht, maar ik kan me voorstellen
dat dit inslaat als een bom! Ik wens jullie heel veel sterkte en heel
veel troost

Knuffel, Sisi

en deze is voor jou...

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie steun.

Het gaat nu wel. Ik heb dit keer erg pijn gehad. En ook ergere bloedingen. Dat had ik de eerste keer niet. Ben vandaag ook maar weer gaan werken. Thuis zit ik toch alleen maar te piekeren. Ik moet jullie zeggen dat het vertrouwen echt weg is op een volgende goede zwangerschap. Maar goed, die krijg ik wel weer terug.
Het was deze keer weer bij 6 weken zwangerschap. Dus erg pril.
Ik vind het erger voor diegene die het met 4.5 maand is verloren. Dan is het al echt een kindje. Dan heb je het hartje al zien kloppen etc.

Hopelijk voor iedereen dat alles goed komt.

Liefs Natas

quote: NatasLex schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2005 16:32:43'));

Hallo Natas,

bij deze wil ik je veel sterkte wensen met het een plaatsje te geven.
 En hoop ik dat je in 2006 meer geluk hebt.
Sterkte Renate

Terug
Bovenaan