Weer mislukt

A

Anoniem

Guest
Na een paar dagen van hoop, ik zou vrijdag al mijn periode moeten hebben. Is deze hoop vanochtend onterecht gebleken. Weer die ellendige rode vloed.
Ik ben op dit moment intens verdrietig. Ik had zo graag, zo verschrikkelijk graag weer zwanger willen zijn. En een zwangerschap die dit keer wel goed zou gaan.
Maar de pijn in mijn onderbuik vanochtend was een voorteken.
Moet ik het nu nog een keertje proberen of is het niet voor mij weggelegd? Ik twijfel aan mijn lijf. Misschien wil ik het te graag.

Even mijn verdriet kwijt raken. Even een momentje voor mijzelf. Even gewoon kunnen huilen. (misschien zometeen als ik thuis ben en niet op kantoor ben)

Wat ontzettend kut, zeg! Geen wonder dat je flink baalt en erg verdrietig bent!

Misschien is het een idee om het zwanger worden (proberen) naast je neer te leggen? Ik kan het niet, hoor, maar misschien dat je zo wat meer rust vindt? Of anders een pauze inlassen van een of twee rondes?

Let goed op jezelf, ik ben vorige wee helemaal ingestort en moet nu ws minder gaan werken voor een tijdje... Ik was niet allert genoeg op mijn eigen gevoel.

Succes meid, onze tijd komt echt wel!

Liefs Daisy

Hai Fokan,

Wat ontzettend balen zeg!! Om werkelijk helemaal gek van te worden.....Ik begrijp dat je heel graag weer zwanger wilt zijn en dat je intens verdrietig bent als het niet lukt.....Neem jezelf wel in acht en luister naar je gevoel!!

Sterkte!! Liefs Lynn.

sterkte..

ben je al eens gezien bij de gyneacoloog?

als je iets graag wilt en het bijft uit,is het echt een teleurstelling!

Ik heb gisteren een tijdje gekniesd, maar nog niet erg opgeknapt. Elke keer is het zo zwaar. Langzaam ben ik afscheid aan het nemen van het idee. Misschien is het niet voor mij weggelegd. Morgen maar eens naar een arts om van mij af te praten. Wellicht heeft zij nog een goede suggestie. Het lijkt gewoon niet te lukken en als het is gelukt blijft het niet zo. Om moedeloos van te worden.

Life is a bitch zeggen ze wel eens. Nu, zo voel ik mij nu ook.

Ik put in iedergeval heel veel van de bovenstaande berichtjes dat doet me goed. Dank daarvoor.

En jullie ook heel veel sterkte!!

Terug
Bovenaan