Weer misselijk...

Hallo, ik heb een vraagje. Ik ben ruim 37 weken zwanger van mijn tweede kindje. Nu ben ik sinds een paar dagen weer misselijk, geen honger en voel me echt belabbert. Een beetje zoals in de eerste 3 maanden van de zwangerschap. Ik herken dit helemaal niet bij mijn vorige kindje en volgens mij is het ook geen griep, want dat zijn de enige kwaaltjes. Ik heb geen koorts of hoofdpijn of zoiets. Zijn er meer mensen die in de laatste weken weer misselijk zijn geworden, ik baal er in ieder geval goed van. Alvast bedankt.

Hoi Laura!

Ik herken het helemaal hoor,ik ben nu ook ruim 37 weken en ben ook met regelmaat erg misselijk,ik heb me heel de zwangerschap wel goed gevoeld maar heb het dus ook nu ,dus het zal er wel bij horen denk ik,het kindje is nu al zo groot dat natuurlijk alles in de verdrukking zit!groetjes

Hoi Meiden,

Lastig dat jullie nu "weer" misselijk zijn, maar zoals Svetlana al zei alles zit in de verdrukking. Het kindje zit nu zo hoog dat je dus misselijk kan zijn. Daardoor kan het komen dat je eerder last hebt van maagzuur. Ik wens jullie nog veel sterkte en echt jullie kindjes zijn het waard.
groetjes Linda

Hoi,

Het is heel goed mogelijk dat in de laatste maand de kwalen die je in het begin had weer terug komen. Ik ben zelf niet misselijk, maar heb bijvoorbeeld wel een mindere eetlust en best wel last van jeuk. Dit had ik ook in de eerste paar maanden.
Het is wel vervelend, maar ja gelukkig is het einde in zicht.

Veel succes met je bevalling !
Groeten,
Marianne

Bedankt voor jullie reacties. Het lijkt toch eerder op een buikgriep. Had vannacht de hele nacht buikkrampen zodat ik dacht dat het misschien wel weeen waren, maar toen ik weer naar de wc moest rennen, wist ik gewoon zeker dat het om een buikgriep gaat. Ik hoop het maar, want dan ben ik er binnenkort weer vanaf, alhoewel het wel megavervelend is met zo'n klein mannetje die rondloopt. Jullie ook heel veel succes met jullie bevalling en veel plezier met jullie kindjes. Groetjes..

Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht had ik ook de hele nacht buikkrampen. En s, ochtends om 6 uur begon ik met diaree en ik was de hele dag heel erg misselijk tot savonds en in totaal ben ik 4 kilo afgevalen.De verloskundige dacht een buikgiep maar doordat je zwanger bent heb je meer last omdat het kindje al volgroeid is. Ikben donderdag ook al 40 weken.

Tja, het zal wel in de lucht zitten en inderdaad als je darmen gevoelig zijn, en je staat bijvoorbeeld op uit bed, dan voel je gewoon die zware buik erop drukken. Erg vervelend. Maar ik ben blij dat ik er weer helemaal bovenop ben. Moest er niet aan denken dat de bevalling inzet op het moment dat je buikgriep hebt. Succes...

Laura, ik ben blij dat je je weer beter voelt. Volgende keer moet je gewoon even je verloskundige bellen, veel griep symptomen kunnen de oorzaak hebben in zwangerschapsvergiftiging.

Fijne bevalling, Tanya

Terug
Bovenaan