A
Anoniem
Guest
Zo vandaag weer met Renzo naar cb geweest nu naar een ander cb als waar ik begonnen ben want we zitten namelijk midden in een verhuizing en dan kon ik daar alvast kennis maken met die meiden......bij binnenkomst wegen en meten meneer meten 67 ½ cm....hmmm 3cm gegroeit vanaf de laatste keer en dat was 13juli als ik het goed heb.....wegen zoo zegt ze 8640gram...ik keek mee en het is nog zon ouderwetse schaal dus geen digitale maar volgens mij kwam hij toch niet boven de 8kilo uit maar goed zij zal het wel weten ...........op het oude cb zeg maar zeiden ze altijd al wel hij is kort voor zn gewicht ...hier zeiden ze gewoon hij is wel lekker vol hoor hij doet het goed het ging allemaal heel gemoedelijk ook....ik ging er al heen met de gedachte als ze altijd alleen maar commentaar hebben hou ik mn mond niet meer en geef ze gelijk de volle laag daar...was dus niet nodig whahhaha ze waren juist enorm aardig en ik ben van mening dat hun ook zoiets hebben van jij als moeder kent je baby beter dan wij wij geven advies waar nodig is maar ga je gevoel achterna.......wat krijgt hij zoal vroeg ze me ..nou ik n schema verteld
7/8 uur fles
10uur fruit
11/12 uur boterham + fles
smiddags eigenlijk niets want hij slaapt bijna een hele middag
3/4uur fles
5uur groente
en dan om 7uur half 8 fles pap
pfffffffff zegt ze vind je het gek dat hij zo dik is whahhaha ik zeg hoezo dan???
ik heb een idee dat ik heel de dag bezig ben met eten met hem idd maar dat was de regel van ander cb
zij zei me dat hij aan een gewicht zit en de maanden ook dat hij nu aan 400ml melk per dag voldoende moet hebben dit zal nu niet ineen keer gaan want dan is het verschil voor hem te groot en kan hij waarschijnlijk niet ineen keer aan ...maar hij hoeft dus vanaf nu nog maar 2volle flessen melk en de rest gewoon eten .....dit verbaasde me maar kan het me wel voorstellen Renzo liet de laatste tijd ook steeds meer staan van de flessen die 2 die hij om 11 en om 4uur krijgt zeg maar .
nu mag ik morgen beginnen met 3flessen omdat 2 ineens te drastisch zou zijn maar hij moet zeker over 2weken op 2 flessen zitten gaat lukken weet ik zeker
morgen een testdag dus whahhahha zal mij benieuwen ........maar zo zie je maar bij het oude cb deden ze eg vreselijk moeilijk over het eten en hun zeggen doe waar jij je goed bij voel wij zeggen alleen dat hij daar echt voldoende aan moet hebben dus geven raad maar horen ook aan wat ik er van vind en dat deed me goed
liefs Corina en Renzo
7/8 uur fles
10uur fruit
11/12 uur boterham + fles
smiddags eigenlijk niets want hij slaapt bijna een hele middag
3/4uur fles
5uur groente
en dan om 7uur half 8 fles pap
pfffffffff zegt ze vind je het gek dat hij zo dik is whahhaha ik zeg hoezo dan???
ik heb een idee dat ik heel de dag bezig ben met eten met hem idd maar dat was de regel van ander cb
zij zei me dat hij aan een gewicht zit en de maanden ook dat hij nu aan 400ml melk per dag voldoende moet hebben dit zal nu niet ineen keer gaan want dan is het verschil voor hem te groot en kan hij waarschijnlijk niet ineen keer aan ...maar hij hoeft dus vanaf nu nog maar 2volle flessen melk en de rest gewoon eten .....dit verbaasde me maar kan het me wel voorstellen Renzo liet de laatste tijd ook steeds meer staan van de flessen die 2 die hij om 11 en om 4uur krijgt zeg maar .
nu mag ik morgen beginnen met 3flessen omdat 2 ineens te drastisch zou zijn maar hij moet zeker over 2weken op 2 flessen zitten gaat lukken weet ik zeker
morgen een testdag dus whahhahha zal mij benieuwen ........maar zo zie je maar bij het oude cb deden ze eg vreselijk moeilijk over het eten en hun zeggen doe waar jij je goed bij voel wij zeggen alleen dat hij daar echt voldoende aan moet hebben dus geven raad maar horen ook aan wat ik er van vind en dat deed me goed
liefs Corina en Renzo