weer naar de gyn geweest 26 nov

A

Anoniem

Guest

Nou vanochtend weer naar het zieknhuis geweest voor een controle!! Het was errug rustig ( zeg maar geen mens te bekennen) en later kwamen er nog een paar mensen!! heel apart zo'n rustig ziekenhuis!!!

We hadden vandaag een vrouwelijke gyn, ook errug aardig! Eerst moesten we ff praten en ze vroeg wanneer we seks gehad hadden, en vroeg of de andere gyn ook een samenlevingstest wilde laten doen!! Ik zei dat ie dat niet gezegd had! Ze zegt dan doe ik hem toch even!! Dus toen moesten we de behandelkamer in en kreeg ik eerst weer een eendebek ingebracht (errug pijnlijk) en nam ze wat slijm af van de baarmoedermond!

Die was een beetje gevoelig en begon daardoor ook te bloeden maar dat  gaf verder niks! Toen kreeg ik weer een inwendige echo en had ik nog 2 grote eitjes er zitten! Ws is er al een gesprongen en anders springt er een vandaag of morgen of dinsdag!!!

Maar ze zei je zit rond je eisprong want ze had de samenlevingstest gelijk bekeken en die was positief en als je niet rond je ei zit kan die ook niet positief zijn!! Ze zag zwemmend zaad in de test dus dat was erg goed!! Omdat we gisteravond rond 12 uur nog seks gehad hadden. Dus dat was allemaal goed! Ze zei ik laat je dinsdag nog wel even terugkomen dus daar moet ik weer om 10 uur zijn! dus ja het is nog weer even spannend! en dan moet ik ws ( dat hoor ik dinsdag) vrijdag bloedprikken.

kus kus cora

hoi coortje ,

nou erg spannend allemaal he

hopelijk wordt het een goede maand

ga zeker voor jullie duimen toi toi toi

groetjes moekje

ow ja p.s.   even over je test na samenleving , vond het raar dat je gyn. zei dat die niet positif kon zijn als je niet rond je ei zat want ik heb helemaal geen groeiende eitjes en geen eisprong zonder medicatie en ze hebben die test na samenleving bij ons ook gedaan zonder dat ik rond mijn eisprong zat en toch was die ook positief????
het ging erom of het zaad nog actief genoeg was de dag na de gemmenschap, vanwege vijandig baarmoederslijm enz.

???????????????? ????????????????? ????????????????????????

Hoi Coortje...

Dus je moet morgen weer...waarvoor dan nog morgen?
Wel fijn dat je samenlevingstest goed was...dus dat de zaadjes nog lekker bewogen...
Ik snap alleen, net als Moekje niet, waarom ze zegt dat ie postief was dat ze kon zien dat je een eisprong had??
Ik snap de link niet echt met de goede uitslag van de beweeglijkheid van de zaadjes...
dat staat volgens mij ook los van de eisprong maargoed........
de uitslag was goed en daar gaat het om!

Meid succes met je verdere afspraken!

Liefs Linnepinnie

hey meiden

Nou ik weet het niet maar dat was wat ze zei, dat de periode rond de eisprong deze test alleen kon gedaan worden! Verder weet ik het niet!! maar ja we horen morgen wel weer verder! kus kus

hey linniepinnie

Ik moet morgen nog weer heen om te kijken of er een eitje gesprongen is, ze d8 dat er msichien al 1 gesprongen was maar dat wist ze niet zeker er waren nog 2 grote eitjes over!!!!!!!!! dus vandaar dat ik nog weer heen moet voor nog een echo! gaan ze kijken of die 2 er nog zitten!!!! kus kus

Terug
Bovenaan