weer naar de gyn. geweest

Hallo meiden,

Woensdag en vandaag ben ik bij de gyn. geweest. Beide keren was er geen groeiend eitje te zien. Zelf had ik eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.
We gaan dit weekend lekker uitwaaien op Texel dus woensdag ochtend moet ik weer terug. De uitslag van mijn bloedonderzoek was nog niet binnen, wat duurt dat lang zeg!
De gyn. zei wel al dat als er deze maand niets gebeurd ik vanaf volgende maand clomid krijg. Ik ben eens benieuwd!

ik houd jullie op de hoogte!

Knuffel van kreeftje

Hoi Kreeftje,

Balen dat er geen groeiend eitje te zien is, maar misschien komt het nog.
Ik reageer hier gelijk even op je berichtje die je  onder die van mij hebt geplaatst (nieuw hier en 1e IUI). Ik moest eerst een aantal temperatuurkaarten bijhouden en bloedprikken om te zien of ik wel een eisprong heb. Pas een aantal maanden daarna ben ik begonnen met clomid omdat ik periodes heb waarin mijn cyclus te lang duurt. Het gaat maanden goed en dan wordt het ineens weer onregelmatig. Nu na 5 maanden clomid te hebben gebruikt en een aantal onderzoeken  gaan wij voor IUI.
Ik hoop voor jullie dat er woensdag wel een eitje groeit of dat de clomid zijn werk gaat doen! Geniet in ieder geval van je weekendje Texel!

Groetjes Katie

Terug
Bovenaan