Weer naar de gynaecoloog geweest...

Zo goed was ik te spreken over de gynaecoloog vorige week.
Dat was gister anders.
Weer begon hij over een flinke baby, het lag nu wel recht met het hoofdje op mijn bekken.
Dus nog iets naar rechts en dan flink indalen...

Hij wil nu toch wachten op een natuurlijke bevalling.
Terwijl de kleine steeds groter word en ik meer afval...
En mijn onderdruk ook met de week omhoog gaat.
Elke avond weer last van hoofdpijn.

We kijken het nog een paar weken aan..(huh????!!!)
Een paar weken over 2,5 week ben ik uitgerekend..
HELP, tot hoelang wachten?
Wel tot 40 weken, nee dat meen je niet, zeker net zoals de 1e 4dagen over tijd ingeleid...
13 uren bezig geweest en dan nog een keizersnede.
Heb er geen zin in...

Volgende week vrijdag terug komen en dan heb ik weer een andere gynaecoloog, kijken wat die er over zegt....

Ben nu totaal maar 6,5 kilo aangekomen, maar heb een megabuik en een ingevallen bekkie...

Zelfs mijn zw.scaps broeken knellen af...
Loop thuis vaak met een blote buik, vooral s' avonds als het opgezet is...

Fijne Kerst, Natasja

Inderdaad goed voor jezelf opkomen lieverd! Leg je angsten op tafel... bij denken ze ook al gauw; stoere vrouw... jaja.. met een inieminie klein hartje hoor.....

Volgende week vrijdag ben je..... 38,5 week? Nou, dan mag het wel komen hoor!... hier ook duidelijk verschil met vorige zwangerschap... enorme buik maar klein bekkie... hier 5 kilo aangekomen....

Hoop voor jou dat de "kleine" zich eerder aandiend... hopelijk spontaan en op een soepele natuurlijke manier.... ik weet alles van lang bevallen en dan op de laatste 5 minuten een keizersnede... niet grappig... echt helemaal niet grappig...... ik mag dinsdagmiddag weer naar onze gyn... kijk er wel weer naar uit... helemaal omdat het dan alweer de 29e is.....

Zoals zoveel dames ondertussen; HEBBEN UT GEHAD!

Veel sterkte. Ik kan met echt voorstellen dat je het zo hebt gehad. Soms lijkt het wel alsof er niet naar je geluisterd wordt. De keuzes die ze maken motiveren ze ook blijkbaar niet. Ze moeten je toch kunnen uitleggen waarom dit 'beter' is. het klinkt mij echt enorm naar in de oren.
Sterkte dus de komende tijd en bijt maar goed van je af! Hoop dat je toch nog een beetje van de kerst kan genieten....

groetjes

Lichamelijk is het best zwaar.
Mijn buik is zo dik, iets van de grond pakken kan niet maar zo...
Til mijn zoontje van ruim 19kilo ook zo min mogelijk.
Scheelt mijn vriend heeft nu vakantie.
Ga ook niet meer met de hond uit.

Vandaag sinds 2wk weer gereden, jeetje wat kun je dan last hebben van je buik met sturen...
Ben dan bek af van dat gedraai, achteruit kijken gaat dan niet zo makkelijk.

Fietsen doe ik vanaf de zomer al niet meer.
Was bij mijn zoontje ook pijnlijk.
En douchen, afdrogen, pfffff
Dan nog aankleden....

Met de 1e lag ik nu in ongeveer in het ziekenhuis.
Dan merk je nu toch dat het daar makkelijker was.
S' ochtends om 6u op, zittend douchen, afdrogen.
Eten word voor je gebracht, brood op bed smeren.
Middag dutje doen.
Het zijn kleine dingen maar die begin je nu wel te missen zo van was het bij de 1e ook zwaar.
Vast wel maar het werd makkelijker gemaakt.

Wat ik nu het liefste zou willen is me terug trekken en mijn eigen gang gaan.
Ben nu ook alleen maar in huis en af en toe buiten.
Wil mijn eigen ding doen, hoe moet ik dat zeggen, niet aan mij gaan trekken, mijn vriend niet de peuter niet en de hond....

Laat me met rust....

Nog effe, Natasja

Terug
Bovenaan