Weer naar de huisarts!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden

Alles goed ermee!!??? Nou hier niet echt. Ik heb een kuurtje PRIMOLUT gehad en ben ook netjes ongi geworden.  Maar nu de 2 de keer na die kuur zeg maar daar zit ik nog op te wachten. Ik had rond  1 juli ongi moeten worden met een cyclus van 28 dagen.
Maandagavond 4 juli kwam er ietsje pietsje zeg maar en nu 10 dagen verder nog niet door ja iedere dag een beetje oud bloed!!!! Help wat moet ik nu?????
Heb toch maar weer aan de bel getrokken voel me nl. ook niet zo jovol zeg maar....
Als dat nou toch een hele  fijne reden mag hebben ben ik blij maar heb gisteren een test gedaan en die  was toch echt negatief???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pff nou ik hoop niet dat ik nog lang moet blijven emmeren......Als je nou gewoon  ongi word zeg je nog ala maar zelfs dat zit niet zoals het moet!!!!
Nou damens morgen vroeg naar de huisarts en hopen op een logische verklaring(namelijk wat we zooooo graaaaaag willen!!!!!!)Maar ja dat willen we allemaal...
Nou jullie ook het beste en heel veel succes!!!!

Moppie  

ik heb een paar jaar geleden provera geslikt omdat mijn menstruatie niet op gang wilde komen na het stoppen met de pil. De eerste keer werd ik netjes na 10 dagen ongesteld, maar vervolgens weer niets. Dus na een paar maanden weer provera en sindsdien is mijn cyclus volledig regelmatig gekomen en gebleven. Misschien dat je ook nog een 2e kuurtje nodig hebt. Ik hoop dat het snel opgelost is voor je.

Groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan