weer naar de vk geweest.

Hoi meiden,

Vandaag weer bij de vk geweest.
Ik ben nu in totaal 1kg aangekomen. Mijn bloeddruk was ook goed. Ze heeft gevoeld hoe mijn baarmoeder stond en ook heeft ze geprobeerd om het hartje te luisteren. Ze gaf al aan dat 12 weken net de grens was dat ze het wel of niet konden horen. Dus ik moest niet schrikken als ze het niet kon vinden, maar ze ging haar best doen. Het duurde even, maar ja hoor heel zachtjes hoorde we dan toch het hartje kloppen. Klonk ook erg ver weg, maar dat kwam omdat de baby nog diep in me bekken zat. Ze vroeg wanneer we een echo hadden gehad. Ik zei met 10 weken, zou hem met 9 weken krijgen, maar toen waren we op vakantie. Er werd toen tegen me gezegd dat als de vk het nodig vond we dan nog een echo zouden krijgen. Dus ik had tegen de vk gezegd dat ik dat eigenlijk wel nodig vond. daar moest ze hard om lachen en gaf me groot gelijk dat ik dat wel nodig vond. Eigenlijk zei ze is het niet meer nodig en zou ik alleen de 20 weken echo nog krijgen. Maar zei ze ik begrijp dat ze jou dus eigenlijk lekker hebben gemaakt. Ik antwoorde met nou eigenlijk wel ja. Dus ze was aan het twijfelen wat ze moest doen. Nou zegt ze, dan moet het volgende week, nou geen probleem hoor!!!! Ze moest ook even bedenken wat ze in de computer ging zetten, want jah dat moet ze natuurlijk wel verantwoorden. Nu heb ik maandag nog weer een echo!!!!! Yesss!!!! Nog lekker even spieken naar de keline in me buik. Over 4 weekjes weer terug naar de vk en als ik maandag de echo heb gehad, moet ik ook meteen een afspraak maken voor de 20 weken echo. Fijn dat er ook van die leuke vk's zijn die met je mee leven.

Liefs marielle 12+5 weken

kijk das super toch het is toch bij iedereen anders ik had de eerste met 8 weken en daar was het hartje goed hoorbaar zag het zelfs kloppen toen ze het vergrote

maar geniet van je kleine als je weer mag
iedereen heeft toch recht op een duidelijke hartslag /echo dan ben je weer gerust
voor hun is het dagelijkse korst voor ons is het een nieuwe wereld ja toch

nou topper van een verloskundige zeg

groetjes yvet 14 weken en 1 dag

Ik heb met 9 wk een echo gehad en met 13 wk weer
de volgende echo zal met 20 wk zijn.
heerlijk om de kleine dan te zien.

het hartje is idd iedere keer weer genieten.

Terug
Bovenaan