weer naar gyn

Donderdag moet ik naar de gyneacoloog ivm de ontzettende jeuk die ik heb... Moet dan als ik het goed begrepen heb een bloedtest doen... Tot ik donderdag ik zkh ben geweest krijg ik niks tegen de jeuk! Hoop na donderdag wel iets te krijgen, want ik krab me eigen helemaal kapot en kan er ook niet goed van slapen... Hoe is het verder met de meiden hier? Begint et al te kriebelen?? Xmarleen

Ohhh vervelend die jeuk! Ik had het bij mijn eerste op mijn buik. Incl enorme uitslag. Je wordt waarschijnlijk getest op je leverwaarden. Als die niet goed zijn, kan zich dat uiten in jeuk. Bij mij bleek het uiteindelijk mijn bodylotion, die ik al jaren gebruik. Maar omdat je buikhuid zo dun en kwetsbaar wordt, kan hij heel anders reageren. Hoop dat het bij jou ook iets onschuldigs is! Succes ermee!

Jee wat balen zeg.
ik heb alleen na de douchen jeuk, maar als ik me dan insmeer is het ook zo weer over.
Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van de jeuk. Mijn zus heeft het bij haar eerste zwangerschap ook gehad, PUPPP (geloof ik) vrij vertaald naar extreme zwangerschapsjeuk.
Ze sliep op het laatste maar 1 van de 24 uur de rest was ze alleen maar aan het krabben. Ik hoop dat ze bij jou kunnen vinden waar het aan ligt, EN dat ze er iets aan kunnen doen.

Succes!

Liefs Danielle

Ik had een hele tijd geleden ook jeuk, bij mij kwam het door de creme die ik gebruikte voor mijn buik.
Sinds ik een andere ben gaan gebruiken, nergens geen last meer van.
Hoop dat het bij jou inderdaad ook iets onschuldigs is.

Heel veel succes!

groetjes Kim

Terug
Bovenaan