weer naar het ziekenhuis

Nu 35,5 weken zwanger.

Gisteravond hield ik het niet meer uit van de rugpijn. Al de hele dag last van gehad, en het werd telkens sterker. Verloskundige toch maar gebeld, die kwam meteen even kijken.

Kindje was volledig ingedaald en baarmoedermond half verstreken, bloeddruk 140/90. Ik mocht gelijk door naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis bleken alle testen goed te zijn, in urine zat wel een zeer kleine ontstekingswaarde.
CTG toonde aan dat ik onregelmatige weeen had.
Nu bleek dus al dat mijn lichaam de laatste 2 weken al flink aan het oefenen is. Had niet verwacht dat die pijn die ik met vlagen voelde oefenweeen/weeen waren. De rugpijn bleek van de nierstuwing te komen.

Mocht gelukkig wel weer naar huis, aangezien ik in het ziekenhuis echt niet kan slapen. Nu alleen maar afwachten, mocht het kindje de komende week willen komen dan houden ze het niet meer tegen en beval ik in het ziekenhuis.

spannend meid...wel fijn dat je nu weer thuis bent in elk geval...hier al vanaf week 34 voorweeen...begin kon ik het ook niet plaatsen totdat de vk het zei...
succes meid hopelijk blijft de beeb nog ff zitten

Ben erg benieuwd of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn? ;-)
Een vriendin van me is ook met 35 wk bevallen in t ziekenhuis en de baby mocht na twee dagen gewoon mee naar huis en het is nu een lekkere baby met mooie bolle wangen van 13 weken :)

Liefs Ilona

@ Loontje30:

Nou het is hier wel flink aan het rommelen. Constant harde buiken met hier en daar een wee. Ben behoorlijk moe en elke beweging voelt alsof ik bezig ben met een marathon. heb het gevoel dat onze kleine meid niet lang meer op zich laat wachten.

Blijkbaar hadden ze in het ziekenhuis tegen mijn vriend gezegt dat het nog zo'n 1 tot 1 1/2 week zou duren. Dat komt wel overeen met mijn gevoel. Hopen dat ze nog 1 weekje blijft zitten, dan mag ik thuis bevallen.

Was oorspronkelijk van plan om het huis deze week helemaal spik en span te maken, maar dat gaat me niet meer lukken. Gelukkig krijgen we nu van familie en vrienden hulp om het huis op orde te maken.

Fijn om te horen dat jouw vriendin de kleine met een paar dagen al mee naar huis kon nemen. Vind het toch een rot idee als ze niet sterk genoeg is en in de couveuse moet.

Terug
Bovenaan