weer naar het zkh!

Hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het redelijk. Ik heb 2 weken geleden een nachtje in het zkh moeten doorbrengen vanwege bloedverlies. Het ging weer goed maar helaas was het afgelopen woensdag weer mis. Ik verloor weer wat bloed en kon weer richting zkh. Daar keek de gyn meteen met de eendenbek en zag dat het bij mijn baarmoedermond had gebloed. Deze zat gelukkig nog wel goed dicht maar hij ging er zachtjes langs om en uitstrijkje te maken en het begon meteen weer te bloeden. Pfff wat schrikken zeg! Hij heeft meteen een paar kweekjes gemaakt en goed gekeken of alles nog goed is met de kleine. De kleine maakt het gelukkig goed!!!! Hij/zij woog al 700 gram en bewoog goed. Ook de placenta zag er goed uit. Dat was wel een opluchting want dat betekend dat ik nu nog niet ga bevallen!!! Dinsdag moet ik terugkomen voor de uitslag en ooooo wat ben ik nu onzeker zeg!! Zodra ik ook maar iets voel gaan dan sprint ik weer naar de wc! Herkennen jullie dit misschien? Dat terugkomende bloedverlies? Ik durf het niet te googelen, ben veel te bang wat ik dan ga lezen.

Liefs een bange ciomama

Hey,

Ik herken t niet (gelukkig) maar jeetje wat zal jij in de rats zitten zeg. Wel fijn dat de gyn heeft bevestigd dat t allemaal goed gaat en dat je niet gaat bevallen nog. Laat t lekker nog maar een week of wat zitten (ongeveer 10/11)? Ik kan nu wel zeggen probeer je niet te druk te maken maar dat heeft weinig nut denk ik. Ik hoop iig dat t allemaal goed blijft gaan en dat je toch nog wat kan genieten.

xx

Hey

Hier een december mama.
Zelf heb ik er ook geen ervaring mee maar weet van een vriendin van mij die vanaf 10 weken zwangerschap elke 8 tot 9 dagen in het ziekenhuis zat vanwege bloedverlies. Inmiddels is ze bevallen van een ( gezonde ) zoon. ( de kleine man heeft Momenteel wel een luchtweg infectie). Die vriendin van mij is iets meer dan 4 weken te vroeg bevallen. (Ik heb toen op internet opgezocht hoe het zou kunnen komen dat ze steeds bloedverlies had maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden, alleen dat het bij 1 op de 2000 zwangerschappen voorkomt.)

Het eenige wat ik kan zeggen is hoop dat alles goed blijft gaan en dat Je er toch van moet genieten Ondanks Je bloedverlies hebt.

Liefs debora

Hai, sterkte meis met dit.
Kan me zo indenken dat je je machteloos voelt...
Ik heb die bloedingen vorig jaar gehad, toen ik niet zwanger was, maar toen zagen ze dat het "onrustige cellen" waren, wat duidde op het begin van baarmoederhalskanker.
Niks om je ongerust over te maken, want ze kunnen dat verwijderen, zonder dat jouw kindje daat last van zou hebben. Ukkie kan gewoon daar blijven zitten en doorgroeien...
Het kan ook zijn, dat ze toch nog even wachten tot na de bevalling. Maar inderdaad een bloeding aan het begin van de baarmoeder heeft NIETS te maken met je kindje. Onthou dat goed.
Knuffel van mij

ik heb het tot 12 weken elke keer gehad. was er ook niks loos. kan ook nog komen van je baarmoedermond of adertjes die springen. zou niet gelijk van het ergste uitgaan hoor meid! zolang ze zeggen dat je niet ga bevallen zal tnog wel meevallen hoor.. succes er mee

Jee wat heftig. Gelukkig is alles goed. Maar kan mijn voorstellen dat je onzeker wordt.
Ik had tot 10 weken steeds bloedverlies en tot de dag van vandaag blijf ik onzeker. Als ik weer even een onzekere dag heb, voel ik het lopen, maar er is niks aan de hand.

Heel veel sterkte en bij een beetje onzekerheid gewoon VK of GYn bellen hoor

x yvonne

Thanx voor de lieve reactie's! Ik probeer me geen zorgen te maken maar is nu wel moeilijk hoor!

@ Yvonne..zodra ik weer bloed verlies moet ik direct naar de gyn bellen en langskomen. Dat is wel een geruststelling!!

@mama van lot..ik heb het toen ook gehad, in de eerste 3 maanden hoort het erbij en weet je dat het kan gebeuren. In deze termijn mag het niet gebeuren en vooral niet helderrood met stolsels wat ik dus heb. Daarom moet ik elke keer naar de gyn en word ik goed gecontroleerd. Met al dat bloedverlies en controle's is het moeilijk om je niet druk te maken! Ik probeer het wel, maar word nu wel moeilijk hoor!

Dus voor de dames die ineens helderrood bloedverlies hebben....meteen bellen naar je vk!!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan