weer naar huis

A

Anoniem

Guest

Mijn moeder heeft de afgelopen week in het ziekenhuis gelegen...ze was in Amerika ziek geworden, misselijk enzo en dat was na 2 weken nog niet over, duizelig en steeds als ze ging zitten viel ze in slaap.

In het ziekenhuis heeft ze een week aan een infuus met zoutoplossing gelegen, omdat haar lichaam op de een of andere manier geen Natrium kon vasthouden. Nu mag ze dus naar huis, omdat de natriumspiegel weer  redelijk normaal is  en ze denken dat het aan haar nieren ligt en zal ze verdere onderzoeken bij een uroloog poliklinisch krijgen

heb me best een beetje zorgen gemaakt, maar naar het nu lijkt is het niet al te ernstig gelukkig...maar wel even de ander onderzoeken afwachten voor we weten wat er echt aan de hand is, want 'over' is het dus nog niet

groetjes Yvonne

Hoi Yvonne,

ik zat me net af te vragen hoe het met je moeder ging. Ze hebben dus niets in haar bloed gevonden?
Ik hoop dat ze snel de onderzoeken in kan, des te eerder weet ze ( en jullie ook) waar ze aan toe is.

Sterkte,
Monique

Pffffffffffffffft ,

Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakte hoor.
Het is op dit forum zo druk dat ik weleens wat verhalen mis ,maar wil je moeder  toch nog veel  beterschap wensen.
Ook hoop ik dat er niks met haar nieren is,dat zou toch vervelend zijn.

Groetjes Merel

Hey Yvonne,

Hopelijk vinden ze snel waar de klachten vandaan komen en is het goed te verhelpen.

Sterkte!

groetjes,
Karin

He merel,

had het er verder nog niet erg overgehad, alleen met monique van de week op msn...ik had alleen bij gelezen van de week en verder niet zo veel op topics gereageerd en zelf dus ook nix geschreven dus je had het niet gemist hoor...

groetjes Yvonne

Bedankt voor de belangstelling

Terug
Bovenaan