Weer naar ziekenhuis

Heb weer de hele dag last van pijnlijke harde buiken. Manlief zei al dat ik moest bellen, maar ik vind het zelf niet zo rampzalig. Als er maar geen bloedverlies is. Maar nu heeft hij weer gebeld en nu moet ik dus weer naar het ziekenhuis. Lang leve de inwendige echo's, krijg er nu wel echt een hekel aan!
Ik heb vandaag braaf rust gehouden, maar bij de eerste stap die ik zet komt er weer 1. Dus dat schiet niet op.
Hopelijk vanavond wel weer thuis.... gaan jullie voor me duimen?

Ik begrijp dat je graag naar huis wilt...maar misschien ben je wel even beter af in het ziekenhuis.
Kunnen ze jou toch beter observeren!! Tis niet in je eigen opgeving..maar even een paar dagen echt rust kan geen kwaad in jou geval..
Je lijf is nu zo kwetsbaar en geeft toch aan dat het zich niet lekker voelt!!
Gelukkig kan je internetten op je kamer!! ;-)

Meid, je moet maar zo denken het is voor een goed doel. Rust goed uit en ik hoop dat je snel weer thuis kan zijn, maar als je wat langer moet blijven dan is he tniet anders. Ik duim voor je en hoop dat je snel weer opknapt.

Vergeet niet wat je tegen mij gisteren nog zei; We hebben de liefste mannen. Hij is hartstikke bezorgd om je en wil natuurlijk niet dat jou en jullie kleintje wat overkomt! Kan me voorstellen dat je het allemaal even goed zat bent, die medische mallemolen breekt je toch een keertje op volgens mij. Ik ga zeker weten voor je duimen en weer aan je denken, net zo lang tot ik lees dat je weer thuis bent!!

Nou ben weer thuis, de gyn zegt dat het bandenpijn is.... gelukkig weet ik zelf wel het verschil. Vrijdag moet ik toch weer terugkomen bij een andere gyn.
Maar de klinische VK nam mij wel serieus en zij dat ik het kalm aan moest doen....vooral liggen :-(
Dus dat doen we dat maar weer...

Terug
Bovenaan