Weer negatief...............jeetje zeg!

A

Anoniem

Guest
Nou nu snap ik er helemaal niks meer van!
Gisterenavond had ik gevoelige borsten en het slapen gaat net als eerst waardeloos.....belachelijk vroeg wakker etc. Altijd op 31 dagen en nu al dag 33 en nog geen tekenen van een ongesteldheid. En dus de 2e negatieve test........had afgelopen maandag ook getest in middagurine en dan zonet in ochtendurine en 2 dagen later.........zucht...

Wat is dit nou meiden? HELP!
Deze onzekerheid is heel vervelend!

Dus hier een oproep voor de rode duiveltjes:

Hé jullie daar! Als ik inderdaad niet zwanger ben waar wachten jullie dan nog op? Denken jullie dat ik dit leuk vind ofzo? Mocht ik wel zwanger zijn, blijf dan uiteraard lekker weg!

Voor HCG:

Dag hormoontjes, nergens om maar waarom stellen jullie de waarde zolang uit? Zit niet te slapen en doe wat jullie moeten doen...........namelijk naar mijn blaas gaan!!!

Zo, he he,

xxxxxxxxxxxxxies mij

hahahahaha wat vertel je het toch weer leuk!! Maar het is natuurlijk helemaal niet leuk! Idd laat het dan of doorzetten of posutief testen, dit schiet gewoon niks op!! Klinkt heel lullig maar misschien wat afleiding zoeken? Misschien dat je door de stress het tegehoud? Zeg maar wat hoor, ik hoop gewoon dat je morgen (liefst nu) duidelijkheid krijgt!!!

Veel succes!!!!!
Liefs ciomama

baalbaalbaal ja duidelijkheid is toch altijd wel fijn ja
weet je tenminste waar je aan toe bent. dit is ook niets nee en 33 dagen is wel voldoende vind ik ook
hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt
ik ga komende maand niet meer naar mijn lichaam luisteren (uh probeer ik hahaha) want die heeft mij deze maand zo in de maling genomen pff

Goedemorgen!
Bah ik weet precies hoe je je voelt... ik had het afgelopen maand. De langste cyclus die ik na het stoppen van de pil had was 31 dagen, dus dacht nu is het raak.. Ik mocht van mezelf niet eerder testen dan op dag 34 en ook negatief, op dag 35 werd ik ongesteld. Dit kan natuurlijk ermee te maken hebben dat ik nog niet helemaal een regelmatige cyclus heb, maar ik denk ook wel dat je het van binnen kunt tegenhouden, omdat je denkt en zo graag hoopt dat het wel zo is.
Ik heb me dus op dag 34 er maar aan toegegeven dat het mis was, en de volgende ochtend ongesteld.. Er zal ook wel veel tussen onze oren gebeuren en geregeld worden.. Helaas..
Weet niet hoelang je al bezig bent, maar sterkte en ik heb mezelf vorige week maar gezegd: nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
Liefs

Meid, echt klote hoor dat het weer niks wordt deze maand!!!

Vervelend, die negatieve tests, laat ze maar gauw positief worden, want mijn hoop is gevestigd op jou!

Terug
Bovenaan