weer niet gelukt, op naar ronde 18

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Wat een teleurstelling weer zeg!
De RD hebben zich afgelopen zaterdag weer gemeld, alleen het rare is dat dat dus de 28 ste was, en mijn NOD pas 4 mei zou zijn. normaal gesproken heb ik een cyclus van 32 of 33 dagen. en nu ineens van 26. dit heb ik dus nog nooit gehad. het is ook minder heftig dan anders. heel raar allemaal.Ik was weer flink in tranen. ik snap het gewoon niet dat het bij ons zo lang moet duren.
sorry voor het geklaag,

liefs Saarj

oh dus mijn nieuwe NOD valt alsnog in mei, ga me dus weer op de NOD lijst van mei zetten.

Hoi Saar

O meid wat vervelend voor je na zo'n lange tijd hoop je toch een keer dat het raak is. Ik kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos door raakt. Sterkte

Groet Sharine

Hey Saar,

Ben nieuw op dit forum, en las net je berichtje. Wat balen voor je, snap dat je er verdrietig en onzeker van wordt! Hoe lang zijn jij en je mannetje al bezig?

Groetjes,
Lien.

Hai,

Weet je zeker dat het je RD zijn en geen innesteling, dat kan namelijk ook gepaard gaan met wat bloed?

Ik heb ook een keer een cyclus gehad van 27 dagen terwijl het bij mij ook normaal zo'n 33 dagen is.

Volgens mij doet ons lichaam dit express om op het moment dat je denkt dat jij je lichaam snapt om je weer voledig in verwarring  te brengen!!!!!!!

Ik ga denk ik ook weer een ronde verder omdat ik sinds gisteren weer bruin bloedverlies heb. Dat heb ik altijd een paar dagen en dan wordt ik echt ongi.

Veel liefs
Nataly

hoi saarj,
balen zeg,je lichaam kan zo door de war zijn,bij mij altijd 28 dagen vorige maand ook opeens 24 dagen baalde als een stekker,nu zit ik op dag 27 dus ben benieuwd...
groetjes mirella

Hee Saar!
Wat vervelend dat het zo lang duurt..
Hoop dat het jullie nu ook eens snel zal lukken!!

Houd moed! Heb je een medische reden waarom het niet lukt?
Ben je al eens bij de huisarts geweest of wil je dat nog niet?

Sterkte!

Liefs Anne!
15e ronde, 1e kindje..

Och, saar... Wat ontzettend vervelend voor je!! Dat het bij sommige mensen zo lang moet duren he? daar snap je niks van... Meid het enige wat ik kan zeggen  is kop op en blijf moed houden.. liefs en een dikke  elletje

he saar, balen is dat he? dat je iedere maand denkt van: zou het nu eindelijk eens lukken, maar dn komen weer die verrekte RD en das extra balen. toch denk ik dan eigenlijk ook al weer na een dag: nou fijn nieuwe ronde nieuwe kansen.
(dat denk ik niet iedere maand hoor!).
voor je mannetje is het toch een beetje anders, die merkt er niet zoveel van. ik laat me altijd even lekker knuffelen (ik heb ook best wel buikpijn altijd) door hem en dat scheelt ook wel weer.
sterkte en hopeljk waren het voorlopig de laatste RD!
boekie

Terug
Bovenaan