weer niet gelukt, op naar ronde 18

Hoi Dames,
Wat een teleurstelling weer zeg!
De RD hebben zich afgelopen zaterdag weer gemeld, alleen het rare is dat dat dus de 28 ste was, en mijn NOD pas 4 mei zou zijn. normaal gesproken heb ik een cyclus van 32 of 33 dagen. en nu ineens van 26. dit heb ik dus nog nooit gehad. het is ook minder heftig dan anders. heel raar allemaal.Ik was weer flink in tranen. ik snap het gewoon niet dat het zo lang moet duren.
sorry voor het geklaag,

liefs Saarj

zou het geen innestellingsbloeding kunnen zijn???!!
Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar zeker omdat je aangeeft dat het anders en minder is dan normaal?!

Groetjes Mascha

hai hai
ik ben er inmiddels wel achter waarom mijn cyclus zo raar was.
ik heb vorige maand ( ik  was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was)  ontzettend veel bloed veloren. het was echt een puinhoop, alles zat onder. heb van te voren wel een test gedaan, maar deze was negatief.
heb naar de gyn gebeld om te vragen of ik langs mocht komen, maar dat was niet nodig.
had er zo'n raar gevoel over. naar nu werd ik dus na 26 dagen alweer ongesteld. wat ik dus nooit heb. altijd 32/33 dagen. nu heb ik sinds een tijdje last van vochtverlies uit 1 borst, en ben toch maar naar de HA gegaan, die heeft me dooverwezen voor een mammografie ( heb ik gisteren gehad) en kreeg nu dus te horen dat ik een miskraam gehad heb de vorige ronde,  , boos en verdrietig! ik vond het toen al zo raar!
ik snap er niks meer van.

saarj

Lieve Saar....

Jee wat vervelend!!! Een rare cyclus was dus niet zomaar een rare cyclus.
Je wist dus niet dat je zwanger was?
Wel echt heel vervelend dat je er nu dus achter komt dat je eigenlijk al een tijdje geleden een miskraam hebt gehad.

Ik snap best dat je boos en verdrietig bent...

sterkte meid!!!
liefs,
mama Peet

Hoi mama peet,

officieel wist ik het niet, maar mijn gevoel................. ik voelde gewoon dat het gelukt was. Maar toe ik zoveel bloed begon te verliezen, begon ik gewoon aan mezelf te twijfelen. maar achter af was mijn gevoel dus goed.
ik snap ook wel dat dit niet gebeurt als alles goed was geweest. maar ik vertrouw vanaf nu gewoon weer op mijn eigen lichaam!

hoe gaat het bij jou, las je topic, wat maakt iedereen toch veel mee zeg!
Wat een sterke vrouwen hier op het forum.

liefs Saarj

Hai,

SaarJ, wat vervelend voor je en natuurlijk mag je boos en verdietig zijn.

Ik lees ook wel eens mee hier omdat ik ook in de mmm zit en waarschijnlijk op weg ben naar ronde 17. Heb al een week bruin bloedverlies en volgens mij was vanmorgen mijn temperatuur al weer vrij laag.

Morgen is mijn NOD dus ik verwacht er niks meer van gezien mijn lagere temperatuur. Hou het eigenlijk niet meer bij maar doe soms een steekproef  want ik weet wel wat voor mij een hoge en lage temperatuur  is. En dit voorspeld niet veel goeds.

Maar goed..........vanmorgen een mededeling gehad dat een directe collega zwanger is en vorige maand ook het bericht van mijn schoonzusje. Allebei binnen een half jaar.

Heb dus nu een baaldag en ga straks boodschappen doen en haal voor mij een grote bak chocolade ijs!!!!!!

Ook daar kom ik wel weer overheen en dan ga ik weer met goede moed verder.

Veel liefs
Nataly

quote: nataly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2007 12:23:21'));

Hai,

SaarJ, wat vervelend voor je en natuurlijk mag je boos en verdietig zijn.

Ik lees ook wel eens mee hier omdat ik ook in de mmm zit en waarschijnlijk op weg ben naar ronde 17. Heb al een week bruin bloedverlies en volgens mij was vanmorgen mijn temperatuur al weer vrij laag.

Morgen is mijn NOD dus ik verwacht er niks meer van gezien mijn lagere temperatuur. Hou het eigenlijk niet meer bij maar doe soms een steekproef  want ik weet wel wat voor mij een hoge en lage temperatuur  is. En dit voorspeld niet veel goeds.

Maar goed..........vanmorgen een mededeling gehad dat een directe collega zwanger is en vorige maand ook het bericht van mijn schoonzusje. Allebei binnen een half jaar.

Heb dus nu een baaldag en ga straks boodschappen doen en haal voor mij een grote bak chocolade ijs!!!!!!

Ook daar kom ik wel weer overheen en dan ga ik weer met goede moed verder.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly, leuk om weer es van je te horen.
Jammer dat het bij jullie ook nog steeds niet gelukt is.
ons geduld wordt wel erg op de proef gesteld vindt je niet?
ik heb ook een flinke lading baaldagen achter de rug, de waterijsjes en magnums hebben lekker gesmaakt de afgelopen week.
daar ben ik gek op als ik verdriet heb!
maar goed.
ga deze maand weer met de ovu testen aan de gang, en heb al het nu allemaal weer normaal is, op 16 mei mijn ei.
we gaan dus weer flink ons best doen deze ronde.

Laat je even weten hoe het afgelopen is voor je deze ronde.
ik duim nog voor je!
liefs Saarj

Terug
Bovenaan