weer niet gelukt

Ik ben vanochtend weer ongesteld geworden, zelfs 2 dagen eerder dan normaal. Acupunctuur helpt bij mij dus nog niet erg. Hopelijk zal het binnenkort wel aanslaan anders kap ik daar heel snel weer mee.
Voelde me ontzettend moe, pijnlijke borsten, opgezet en lamlendig, dan heb ik toch wel stille hoop. Maar nee dus dat zijn bij mij geloof ik de voortekenen van mijn menstruatie.
Tja nu na zoveel maanden begint het me toch wel weer meer te doen. (we zijn inmidels bezig vanaf april 2002, en iedereen die je kan bedenken en niet kan bedenken in mijn omgeving werd of is nu zwanger. Behalve... doet me toch stiekem veel pijn, laat het alleen niet aan de buitenwereld blijken. Mijn tijd komt ook vanzelf wel een keer zeg ik dan. van de week nog mijn teamleidster is ook zwanger (als ik iets niet verwacht had, dat ze kinderen wilde) Werd ik apart geroepen omdat ze het mij van te voren wilde vertellen voordat ze het aan de rest vertelde. Ontzettend lief dat zeker, maar ja intussen is zij dus wel getroffen door het virus en ik ....) Probeer maar even bij te komen heb een ontzettende baaldag vandaag en voel me zo lamlendig!
Zucht... nieuw ronde nieuwe kansen voor aankomende maand.

Hoi Cyntia,

Heel begrijpelijk dat je ervan baalt dat iedereen om je heen zo zwanger wordt. Ik heb dat zelf ook en ik ben "nog maar" een jaar bezig!

Heel veel succes gewenst de komende klusronde!!!

X F.

He lieve Cynt,

Wat ontzettend balen dat je maandelijkse gedoe er weer is!! Wat kan ik me dat goed voorstellen dat je toch elke maand hoopt van zal het raak zijn of niet!! Ik heb het er deze week ook erg moeilijk mee gehad, maar ik heb nu gewoon een beslissing genomen wij willen graag nog een kindje als het niet natuurlijk gaat lukken wil ik toch een beetje de natuur gaan helpen, en dan moet het dan maar of met clomid of met KI, we vinden het wel heel erg spannend, en we zijn er dan nu ook aan toe om een stap verder te zetten in het proces, een jaar geleden was ik er nog niet aan toe, en nu heb ik er ook zo'n goed gevoel over, ook omdat we meteen zo snel bij de gyn langs kunnen gaan. Ik moet er morgen heen dus ik laat het je nog weten, jij ook heel veel sterkte ik zeg nu niet dat je het moet loslaten dat gebeurd echt van zelf wel, dat had ik ook ik voel me er nu heel anders onder zo van nu moeten we er dan maar medisch er tegen aan en zal het ook gaan lukken, het is een soort berusting die over me heen komt. Trek het je niet aan dat de hele wereld om je heen zwanger wordt dat wordt jij ook binnenkort dan weet je dat ok, dus kop op meid, en ik mail je snel even bij msn, ik begrijp het heel goed dat ik al weer een tijdje niets van je gehoord heb ok.

Heel veel liefs Mick

hoi cynthia,
ik ben zo ongeveer net zo lang bezig als jij en ja, t is echt zooooooooo lang... mensen die al aan hun tweede kind toe zijn terwijl ik al jaloers was bij de eerste... dat soort dingen.ik vind t nog steeds zo moeilijk, al die zwangeren om me heen. nou ja, het is maar even zo. ik moet er vertrouwen in hebben dat t voor mij ook komt. jij ook!
liefs, ,lis

Hey lieffie,wat lees ik nu..weer niet gelukt..we hadden het ons zo voorgenomen samen zwanger te zijn en ik wacht nog steeds op je he!!Ik weet wat je voelt en als je erover wil praten dan weet je me nummer he..ook al is het moeilijk omdat ik nu wel zwanger ben!Veel liefs Tamara

Terug
Bovenaan